Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  161 35183
Støtter novice her. Hvem skal en ta imot tips av? Straffanger? Som selv er blitt busta? For alle knepene de kunne førte dem jo rakt i fengsel. Om du har noen andre ønsker slik som feks kvalitets knark så spiller det mindre rolle hvordan andre selger sitt. Om noen først har testa og vet det er bra er det bare å sette premissene for handel selv. Vil de ikke gjøre det på den måten kan de bare handle hos andre.
Sitat av Poppee Vis innlegg
bland ut metanolet feil og du har da drept 3 ungdommer som spores tilbake til heimbrent... Tror fort du blir tatt
Vis hele sitatet...
Blander ut metanolen? Man lager Etanol hvis man lager hjemmebrent.
..
-

? Hvorfor blander norsk presse
begrepene Cannabis og Hasj !?!

Avisoppslaget :
Hasjplantasje i byen vil
være en gjenganger ,
i en eller annen avis ..

Hasjplanter beslaglagt av
lensmann og politi
( typisk lokalnytt )

Cannabis er den grønne planten .
Hasj kommer fra oljen den avgir .
( såvidt jeg har hørt rykter om )

..
-
Sitat av radion Vis innlegg
Cannabis er den grønne planten .
Hasj kommer fra oljen den avgir .
Vis hele sitatet...
Litt Off Topic her, men cannabis er fellesbetegnelse for alle produkter som kommer fra marihuana planten... hasj kommer fra trikomene på marihuana planten.. oljen ligger inne i de trikomene...
Sitat av Taurean Vis innlegg
Lurer veldig på en ting.

Noen har sikkert fått med seg noe av det jeg har skrevet på forumet. Jeg har hele tiden prøvd mitt beste i arbeidslivet, hatt 100% tillit til sjefen og alltid fulgt ordre. Dette har gjeldt min hovedkarriere, og "side"-karrierer (lovlige, vanlige jobber via vikarbyråer).

Så lang så kan jeg si at dette har innebært mye jobb, lav-til-medium lønn og faktisk en del frustrasjoner.


Jeg har lenge lurt på hvordan det er å leve som kriminell. Jeg har tenkt lenge på hvordan å tjene mest mulig penger på å gjøre minst mulig jobb. Ikke misforstå, når det gjelder lovlig jobb, så står jeg på som jernet.
Det dette gjelder, er hvis jeg er kriminell.

Det jeg har konkludert med, er at å gro hasj og selge god hasj til stamkunder må være den beste måten i norge. Folk tjener godt og har mye penger. Veldig mange bruker hasj og mange rike mennesker liker hasj. Derfor tenker jeg at *god* hasj må være suveren vare å selge.


Mitt spørsmål er: Hvis jeg bestemmer meg for å ta 1 år på sosial stønad, for å låne\leie et hus langt uti skogen og realisere denne lille "planen" for å se hvordan det går

Hva risikerer jeg?


Vil gjerne høre erfaringer om noen tør å dele dem.
Vis hele sitatet...
hvis du ikker har noe særlig på rullebladet får du sikkert ikke fengsel engang,første gangen............

kammeraten min var "clean"ble tatt med tusen exctasy tabs og han gikk ikke i fenglsel hveertfall...han var vell bare 18 år eller noe den gangen men...han kjørte hvertfall bil
Skjønner ikke helt det maset om strømforbruk her. Det kan jo alle regulere selv.

I hvert fall frem til 2015.
Sitat av ThorOdin Vis innlegg
Skjønner ikke helt det maset om strømforbruk her. Det kan jo alle regulere selv.

I hvert fall frem til 2015.
Vis hele sitatet...
Hva skjer i 2015?
Sitat av caperno Vis innlegg
Hva skjer i 2015?
Vis hele sitatet...

Alle husstander får det digitale..
Sitat av ThorOdin Vis innlegg
Alle husstander får det digitale..
Vis hele sitatet...
Digital måler du tenker på da eller?
Er jo fortsatt ikke noe problem å koble seg på før måleren om man trenger det.
Sitat av radion Vis innlegg
..
-

? Hvorfor blander norsk presse
begrepene Cannabis og Hasj !?!

Avisoppslaget :
Hasjplantasje i byen vil
være en gjenganger ,
i en eller annen avis ..

Hasjplanter beslaglagt av
lensmann og politi
( typisk lokalnytt )

Cannabis er den grønne planten .
Hasj kommer fra oljen den avgir .
( såvidt jeg har hørt rykter om )

..
-
Vis hele sitatet...
Muligens pga hasjplanter er ett mer negativt ladet ord enn cannabisplantasje. Dopplantasje, narkoplantasje etc. Kan gir en rekke negative assosisasjoner.

Typo.. *assosiasjoner*
Trøtt...
Sist endret av sneipen; 6. desember 2012 kl. 02:57.
Er nok mange av de som dyrker større mengder som vil bruke aggregat fremover for å unngå å bli avslørt av stort strømforbruk.
Sitat av Godzillaa Vis innlegg
Problemet er vel at mangen aldri hadde tatt kontakt med en som har "Drug seller" som jobb tittel for og kjøpe Weed.
Altså ser jeg en på facebook helt tilfeldig og han heter noe med ganja, så hadde jeg aldri sendt melding til han for og skaffe noe, uansett hvor desperat jeg måtte være :P
Vis hele sitatet...
nei ikkesant...for da gjør du deg selv til åpen kriminell med ditt navn

Sitat av Cybergasm Vis innlegg
Novice: Du hadde blitt tatt ganske fort. Altfor mange spor og klientene dine hadde vært 14 åringer. Du må satse på folk du kan stole på. Så få som mulig, så lite kontakt som mulig og du må ikke være en del av miljøet.

Det du skulle gjort var å åpnet en nettbutikk med begrenset tilgang. Kundene handler "forbruksvarer" så sender du greiene i posten. Gjerne fra forskjellige postkontor. Betaling via kontanter i posten, bc, paypal e.l
Vis hele sitatet...
ja folk selger jo steroider på denne måten innenriks i norge,har kjøpt det selv..de sendte på forskudd også faktisk,aldri møtt eller snakket med de før

Sitat av petterpan2 Vis innlegg
Hvis man først skal tjene penger på kriminalitet så må narkotika være noe av det dummeste. Lær heller av skurkene på børsen, det er der de store pengene ligger
Vis hele sitatet...
men alle ekke så smarte vet du...sånn er det.

bedre enn mye annen drit syns jeg hvertfall,bedre enn å drive med vold,rane folk ect

beste er kanskje å ta biler og båter om man har nerver til det