Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1282
Slik jeg har forstått det så kan nordmenn oppholde seg i England i 3mnd uten å søke om visum grunnet EØS-avtalen. Men om jeg ta en 3-årig bachelor på et britisk universitet, krever dette plettfri vandel? Er det egne lover og regler for hver enkelt utdanningsinstitusjon?
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Du treng ikkje visum, men du må melde frå til myndigheitene om at du oppheld deg der. Du har i utgangspunktet rett til å busettje deg der du vil innan EEA.
Sitat av slashdot Vis innlegg
Du treng ikkje visum, men du må melde frå til myndigheitene om at du oppheld deg der. Du har i utgangspunktet rett til å busettje deg der du vil innan EEA.
Vis hele sitatet...
Så selvom jeg har et forelegg registrert så vil neppe dette by på problemer, tror du?
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av beastlyjunk Vis innlegg
Så selvom jeg har et forelegg registrert så vil neppe dette by på problemer, tror du?
Vis hele sitatet...
Eg kan ikkje tenke meg at det er problem nei. Om du google eu citizen study uk finn du litt å lese på.

(Du treng heller ikkje arbeidstillatelse e.l. innan EU - du står stortsett fritt til å søke jobb der du måtte ønske, og flytte dit du måtte ønske).