Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 527
Heisann,x

Jeg er en jente på 33 år har allti vært gla i å jobbe og trene , men så fikk jeg en nyresykdom som gjordexat at vips alt ble tatt fra meg. Jeg elsket å være aktiv og være med venner og ikke minst elsket jeg å jobbe. Jeg hadde blitt så gla om det hadde vært noen internett/tlf jobber jeg kunne gjort hjemmefra. Hadde sittet veldig stor pris på om det er noen som har noen råd eller kunne hjulpet meg?x



Per i dag går jeg på arbeisavklaringspenger og må gå ca 1 år til på det før jeg blir 100% uføretrygdet.x

Håper mange har gode råd og som kanskje kunne hjulpet meg ☺
Det eksisterer telefonsalg-yrker som du kan gjøre hjemmefra. Jeg fikk tilbudet fra en tidligere sjef når jeg skulle hjem på ferie en periode, men han forklarte også at det egentlig aldri har fungert særlig greit tidligere da folk ikke gidder å ringe når de er hjemme. Men det betyr jo ikke at det ikke kan fungere for deg!

Du kunne jo prøvd å ta kontakt med telefonsalg/kundeservice-bedrifter og hørt i det minste. Det kan vel ikke skade.