Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 631
Jeg prøver å logge inn på Lånekassen nå, for å signere elektronisk, og når BankID-vinduet kommer opp står det "Firefox has prevented the unsafe plugin Java Development Toolkit from running on dinesider.lanekassen.no.

Det går an å ta vekk blokkeringen, men jeg blir jo veldig skeptisk. Er det trygt?
Når blokkeringen kommer opp, klikker du på ikonet som er bak Adressen(eks:http://dinesider.lanekassen.no). Du får da et allternativ om og klikke på "Allow now/Allow and Remember" eller "Tilatt nå/Tilatt og husk". Du bestemmer selv hva du vil trykke på. Hvis du ikke vil gjøre dette hver gang du går inn på lånekassen, klikker du på "Tilatt og husk/Allow and Remember".

dinesider.lanekassen.no er trygt
Takk for svar. Men er du helt sikker på at det er trygt? Jeg må ofte trykke på "Allow now" når jeg bruker nettbanken, men da har det ikke kommet opp den meldingen som kom opp på Lånekassen.. "Firefox has prevented the unsafe plugin" osv.