Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1291
Hei freaks, jeg er på utikk etter et type survival spill der du må overleve på ting du finner selv og bygge ly osv osv. Kan være et type zombiespill der det ikke er spesielt mye til story, men overleve og se hvordan du klarer deg på egen hånd uavhngi av n story
Men også et spill som ikke trenger den beste datamaskinen for å dra spillet
Minecraft. Du må overleve og drepe dyr for mat, bygge hus/ly for natten, hvis du ikke kan takle farene som er utafor Zombier, skeletons og store spiders og endermen.
Ikke mye story annet enn å drepe en boss, men det er ikke noe nødvendig å drepe den
dayz epoch. Handler om att du skal overleve mot zombier og mot andre folk. Også med epoch moden så kan du bygge hus osv. Det krever en decent pc, men min fra 2010 klarer det greit.
7 Days to Die og Don't Starve er to jeg kommer på nå.
Sitat av Oatre Vis innlegg
Minecraft. Du må overleve og drepe dyr for mat, bygge hus/ly for natten, hvis du ikke kan takle farene som er utafor Zombier, skeletons og store spiders og endermen.
Ikke mye story annet enn å drepe en boss, men det er ikke noe nødvendig å drepe den
Vis hele sitatet...
Har minecraft på xbox og har ufattelige mange timer på det og har gått ganske lei av det.
Og du blir ganske firkantet i øynene om du skal sitte i mange timer og holde på med dette.
Minecraft og DayZ er jo midt i blinken for deg. Se dem opp litt
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Dette ser herlig ut Skal testes ut!

Sitat av Kriis Vis innlegg
Minecraft og DayZ er jo midt i blinken for deg. Se dem opp litt
Vis hele sitatet...
Har vurdert Dayz ganske lenge nå, er vell bare å få kjøpt Arma og prøv det
Stranded 1 og 2. Gratis spel. Ser nok ikkje så fine ut, men eg har brukt mange timar på dei.
State of Decay, http://www.youtube.com/watch?v=_SxRCZS86nE (videoen er gammel og spillet har forandret seg en del)
Stranded 1 og 2. Gratis spel. Ræva grafikk, om du bryr deg om den slags. Eg er ikkje så oppteken av at grafikken skal være bra. Fant mange timar med glede i dei to.

Det er ein mod ute til Stranded 2 som gjer heile spelet større og meir komplisert. Eg kan diverre ikkje hugse namnet, men med litt halvhjarta googling skal du nok kunne finne den
Civilization-spillene. 2'ern er best, Alpha centauri er også bra.
Sitat av Nekran Vis innlegg
Stranded 1 og 2. Gratis spel. Ræva grafikk, om du bryr deg om den slags. Eg er ikkje så oppteken av at grafikken skal være bra. Fant mange timar med glede i dei to.

Det er ein mod ute til Stranded 2 som gjer heile spelet større og meir komplisert. Eg kan diverre ikkje hugse namnet, men med litt halvhjarta googling skal du nok kunne finne den
Vis hele sitatet...
Whoops - dobbelpost. Sorry! Hugsa ikkje at eg allereie hadde skreve i denne tråden.
Prøv ut Might & Magic: Duel of champions Du finner det på steam, spillet har hvertfall klart å fange meg!
Sitat av monax94 Vis innlegg
Hei freaks, jeg er på utikk etter et type survival spill der du må overleve på ting du finner selv og bygge ly osv osv. Kan være et type zombiespill der det ikke er spesielt mye til story, men overleve og se hvordan du klarer deg på egen hånd uavhngi av n story
Men også et spill som ikke trenger den beste datamaskinen for å dra spillet
Vis hele sitatet...
State of Decay passer perfekt til beskrivelsen din. Åpen verden liknende GTA. Missions kommer inn over radioen. Ta biler som står parkert og kjør over horder av zombier. Finn våpen, mat og medisiner rundtomkring. osv osv. Advarsel, det kan bli litt skummelt når det er mørkt in-game.
Sist endret av Lur N. Dreier; 13. desember 2013 kl. 17:57.