Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1237
Ja som tittelen sier, hvor kan jeg få kjøpt denne kanadiske whiskyen, Yukon Jack? Vinmonoplet har den ikke

Er det noen sider på nett som kan ha den og som er greie og handle hos?


Håper noen kan hjelpe!
Vinmonopolet plikter å bestille for deg så sant de finner en grossist eller du kan gjøre det selv: http://www.toll.no/templates_TAD/Art...epslanguage=no
Har du hørt med vinmonopolet om dem kan bestille det til deg? Ellers så ville jeg hørt med systembolaget, dem ordner det meste.
Har ikke hørt med vinmonopelt nei. Men har tenkt litt på og høre med dem! Skal gjøre det.

Systembolaget blir vell litt stress, bor langt fra svenske grensen.
om du googler whiskEy merket du snakker om kommer det frem div. plasser som selger den. Jeg har bestilt whisky ifra her og der i utlandet og fått det sendt til Norge som "car parts" etc etc. Har bestandig gått bra.. og bestandig i mitt tilfelle er 4 ganger.

Men du må sikkert sende mail til 10 utsalg før du finner et utsalg som gjør det slik du vil ha det, altså forfalske shippingpapirene og ikke la pakken inneholde kvittering eller noe som helst annet som kan knytte deg til forholdet.