Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 603
Begynner å bli irritert over at jeg ikke kan fikse dette. Når jeg skal inn på en side som krever Flash Player, f.eks. Youtube, så får jeg denne meldingen; Hello, you either have JavaScript turned off or an old version of Adobe's Flash Player. Get the latest Flash player!

Ja, greit. Så laster jeg ned "latest flash player", men ingenting blir bedre. Uansett om jeg restarter maskinen etter innstalasjon så får jeg fortsatt den øvrige melding.

Når jeg bruker internet explorer så funker youtube og slike sider fint.
Trenger litt hjelp. Takk
Sikker på at du ikke bare lastet ned Flash til IE?

http://www.adobe.com/shockwave/downl...ShockwaveFlash

Last ned den. Avslutt opera og innstaller. Da *skal* det funke.
Jeg har hatt problemer med det før i tiden også. Har vagt i minnet at du måtte innstalere det manuellt, og at det ikke gikk å gjøre det automatisk(med den linken som kommer opp).
Men nå bruker jeg firefox, og er minst like fornøyd med det.
Sahmedy's Avatar
Trådstarter
70 6
Sitat av Kinseek
Sikker på at du ikke bare lastet ned Flash til IE?

http://www.adobe.com/shockwave/downl...ShockwaveFlash

Last ned den. Avslutt opera og innstaller. Da *skal* det funke.
Vis hele sitatet...
Prøvde, men problemet vedvarer. Legger også merke til at youtube henviser til akkurat samme side som deg (browser: ie, mf, opera, ns)
Trykk F12 når du er inne i Opera. Er det huket av for "Enable Plug-ins", samt Javascript og alt slikt?
Sahmedy's Avatar
Trådstarter
70 6
Jøss. Jeg trykket F12 som du sa, videre gikk jeg innpå innstillinger for siden (youtube) og der var det en rute som ikke var huket av; bruk av programtillegg. Nå funker det;-)
Tusen takk