Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 596
Fikk denne feilmeldingen når jeg prøvde å åpne et flashspill jeg tok fra en annen side i Macromedia Flash 6.0: "Cannot Open A Protected Movie!" Noen som vet hvordan jeg kan "hacke" denne sperren slik at jeg kan edite spillet?

Grunnen til at jeg har lyst til å åpne den er fordi det er strippespill hvor dama kaster klær etterhvert som du "tar imot" øl som ramler ned i voldsom fart etterhvert. Men det er nærmest umulig å få hun helt naken. Derfor vil jeg åpne filmen og se om jeg kan edite noe slik at jeg får se damene helt nakne, uten at jeg trenger å waste flere timer på det... Hehe!

Spillet kan du bla. finne her: Link
Tror ikke det ermulig å få en swf fil tilbake til edit programmet
Riktig som shibby sier, det er umulig å åpne en .swf film i flash og redigere den igjen. Jeg er nesten sikker på det
Trådstarter
hmrf... kan ikke noen få disse damene helt nakne og legge det ut på pron forumet eller no hehe