Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 413
Søkte litt på forskjellige ting, men fant ikke noe passende. Noen her som har en spesiell anbefaling ang. scripts for banner/ad management?

Requirements/ønskeliste: PHP/MySQL (evt. mssql), bør takle alle former for bannere (ustandard størrelser, rich media osv) og txtannonser, spytte ut fine stats osv, det er også en fordel om også annonsørene kan logge seg inn, og f.ex. legge inn et nytt banner, kikke på statsa osv. Også fint om man kan velge om en ad skal gå ut etter et gitt antall visninger, eller etter en viss tid, vekting er et pluss, og om banneret bare skal vises på en bestemt side/sted på siden, eller om det skal vises overalt. Gratis er selvsagt et kjempepluss, men om det koster noen kroner skal man vel kunne overleve dette også, så lenge det ikke er alt for mye.

Denne scora veldig bra, bare et par småting som mangla, men jeg skulle gjerne hatt litt feedback fra brukere også, og der var det heller tynt (betaler faan ikke for noe jeg ikke er 150% sikker på at funker): http://www.adpeeps.com/index.html

Sist endret av atomet; 21. desember 2003 kl. 01:35.
Phpadsnew funker garantert og er helt gratis. http://phpadsnew.com/two/
Reklamehore
atomet's Avatar
Trådstarter
fant den etterhvert, og driver og tester den nå... ser absolutt lovende ut ja takk for tipset i alle fall!

- tar selvsagt også imot flere tips dersom noen veit om noe annet som er verdt et forsøk!
▼ ... noen uker senere ... ▼
Reklamehore
atomet's Avatar
Trådstarter
Bare sånn for ordens skyld siden jeg er en sånn fuckings nice guy tenkte jeg at jeg skulle slenge inn en post her, for å fortelle eventuelle andre som måtte lete etter det samme seinere at phpadsnew rocker vilt!

Det tar litt tid å sette seg inn i det, og det kan nok være lurt å skrive ut brukerveiledningen (ca 200 sider), men det er verdt det, ihvertfall hvis du trenger noe skikkelige greier skal du bare ha et par bannere du skal rotere for noen kompiser så kan du nok finne noe enklere, men for litt mer alvorlig bruk så...!!