Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 495
Hei
Jeg trenger noe gode råd..Jeg har laget en access databas med ca 30 spørsmål der 32 enheter skal svare og ha mulighet til å velge 3 forskjellige varianter av rapporter fra svaren. Dette vil ha gjørt slik at enhetene kan svare på nettet og se rapportene på nettet. Jeg har tilgang til en server og en eksisterende nett side. Er det flere mulighter for dett? Er det noen som har erfaring er jeg takknemelig for tilbakemelding..
Hilsen fra...
Siden det er snakk om access er vel asp det greieste her, virker forsåvidt enkelt. Er det sånn å forstå at det bare er 32 stykker som skal svare?
Har du sett denne, æ'kke akkurat access men den har webgrensesnittet klart.

http://wmotion.com/dragon.html
Trådstarter
3 0
Ja der er 32 enheter som skal svare og kunne få rapporter fra svaren. Det er fint at det virker enkelt, men kan du utdype det litt mer.
Takk så langt!!
Det er en FileMaker løsning hvor du kun trenger å legge inn spørsmål og svar
(Hvis multiple choice) løsning lager rapporter og statistikk over hvem som har svart hva.