Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 523
Jeg sitter å pusler med en hjemmeside nå, og kunne trengt littegrann hjelp med DW.

Jeg har bare fulgt en tutorial for å lage tables og alt det der (fordi jeg aldri har vært borti det før), og har også putta de forskjellige elementene inn på sine plasser. Men selve hoveddelen sliter jeg litt med, for teksten står jo bare halveis nede på siden, og det er ingen måte å få den lenger opp på.

Er det noen som er flink i DW som kunne hjulpet med litt?

Preben.
Joda.. Trykk inni table.
Så ser du i properties. Der er det i nær venstre hjørne en dropdown-meny som heter "Vert".. Din står nok på Middle, sett den på Top..
Trådstarter
Takktakk. Det burde jeg jo egentlig ha tenkt på da...

Jeg lurte på en annen ting også. Hvis jeg har en table som er 700px bred, og jeg ønsker en slags meny på venstresiden som er 200-250px bred, og resten til text, hvordan ordner jeg det?

P
setter venstre raden til 250px og den andre delen til *

Forøvirg er table hacks en dårlig måte å lage layout på, slikt bør gjøres med css. Men det er en helt annen historie som jeg egentlig ikke gidder diskutere