Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1709
Heisann! Jeg fikk plutselig disse meldingene idag, da musikken plutselig stopper.

Jeg har skiftet passord og det der, fortsatt så skjer dette. Er det noen mulighet for å få dette til å slutte? (Kaste dem ut eller noe i den dur?)
Det fikser seg når personen som bruker spotify accounten logger ut, og så skal logge inn igjen og ikke har det nye passordet.
Du bruker ikke på pc og iPhone samtidig? Å skifte passord skulle egentlig uansett fikset det.
dette skjedde med meg for noen mnd siden, pga jeg lånte bort spotify brukeren min til noen venner.

det du kan gjøre hviss dette er alt for plagsomt er og lage ny konto, dette skal fungere hviss alt annet ikke fungerer(bytte passord osv.)

eller så kan du ta en prat med de du har gitt passordet til.
hviss du ikke har gitt bort passordet ditt, har du logget deg på en annen pc? er ikke altid at spotify logger deg ut når du drar. og da hjelper det ikke og skifte passord
IT-Konsulent
Bruskork1's Avatar
Trådstarter
Jeg har skiftet passord, og bruker ikke spotify på iphonen.

Jeg vet hvem jeg har logget inn hos, så det blir nok flott..

Ellers har jeg lagd en spilleliste som heter "Logg ut, forbanna tulling.", og venter på en update som kommer ca hver 2-3 uke, hvor dem blir tvunget til å logges ut.
Det er null stress, alt du trenger å gjøre er å skifte passord, så fort personen innlogget restarter pcen eller spotify vil ikke han/hun komme seg inn fordi lagret passord ikke stemmer