Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1326
Hei, opplever at når jeg Filmer med programmet Fraps dropper FPS'en min fra 100 og ned til et sted mellom 10-20... noen som vet hva dette kan skyldes? eller hvilke deler i PC Fraps krever mye av?
om jeg husker riktig så er det en instilling i fraps hvor du kan velge hvilken fps du skal ligge på, kansje den sitter på 20? =)
Sitat av Pure_chris Vis innlegg
om jeg husker riktig så er det en instilling i fraps hvor du kan velge hvilken fps du skal ligge på, kansje den sitter på 20? =)
Vis hele sitatet...
ja, Video capture settings, men den står på 60 fps
Har samme problemet dropper ca 70 fps ned. Prøv å ta på half size isteden for full size. Det blir litt dårligere oppløsning på filmen, Funket litt for meg.
Altså, for å ta opp video, så burde du ha en ganske god pc. Spesielt i stor spill.
Og at du ikke skal ta og recorde filmene til samme hardisk.
Maskinen bruker masse ressurser på å ta opp alle bildene som blir spilt av, det sier seg selv at den går ned litt.
Kan jeg få noen spesifikasjoner? Selv på gamlesetuppen min fikk jeg bare 40-50 FPS dropp.
*Her* er alt du trenger å vite.