Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 4392
Hei, jeg ble for drøye 3 måneder tatt for å bestille Ting og tang og ble satt på urinprøve etter at de fant gamle bags med weed rester i på rommet mitt under razzia. 1 måned senere dukket det opp en ny pakke hos politiet og jeg ble kalt inn til nytt avhør... nå har det gått 2,5 måneder uten at jeg har hørt noe siden.. og 3,5 måneder siden urinprøvekontrakten først ble skrevet under. Jeg har hatt flere kompiser som har vært på samme type kontrakt som ble innkalt til første urinprøve 2 måneder etter underskrift (+- et par dager). Derfor lurer jeg på om jeg har på noen måte falt ut av systemet ettersom at jeg har forventet å bli kalt inn i over en måned nå? Skal på ferie til sommeren og må si ifra om det til politiet så den blir nok ikke forglemt, og er litt usikker på om jeg tørr å ta sjansen på f.eks weed.. noen som har hatt erfaring med dette?
Ble tatt på razzia hos en kompis engang og gikk med på å levere urinprøver istedenfor bot ettersom jeg ikke hadde inntekt.
Tok rundt et år så fikk jeg bot i posten og hørte aldri noe mer om urinprøve.
Anonym bruker
"Klein Føniks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har venta på pisseprøve i flere år nå tror de har glemt det. kanskje de vil at du skal glemme det
Anonym bruker
"Villig Makrell"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Disse urinprøvene dere tar, blir de tatt hos fastlegen? Vil jo ikke at legen min skal vite at jeg bruker andre ting en det jeg får på resept.
Ja, det er noe man selv må betale for hos legen sin.
Pisset på politistasjonen jeg.