Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 4178
Hei.

Jeg skal ut på en syv timers flytur med Emirates, og der det angår WiFi tilbyr de 20mb (!) med data. For å få mer må du punge ut.

Jeg kommer til å ha en iPhone og Windows laptop til rådighet, har noen ideer om hvordan jeg evt. kan snike meg mer Internett?
Jeg søkte opp dette, og det er 20MiB før du begynner å måtte betale noe. Etter det er det $1 per 500MiB. Ingen ublu pris, spør du meg. Med mindre du skal streame i 1080p hele veien, så ser jeg ingen grunn til at det burde koste deg maksimalt en femtilapp. Anbefaler uansett å laste inn diverse filmer du vil se på forhånd, så slipper du unna det.

Men du kan sikkert få nye 20MiB ved å bytte MAC-adresse og åpne nettleseren i inkognito. Mulig du må spoofe user-agent, canvas-signatur eller fonter/plugins om de profilerer dette. Det høres fort ut som mye strev for å slippe å betale $1. Ville heller brukt tiden nå på å pante et par flasker eller noe, for den tiden sparer du inn igjen.

Edit: Ser nå at de endret prisene for 2 uker siden. Det er nå $10 for 150MiB og $16 for 500MiB. Det er hakket verre å betale, men om du bare trenger litt internett her og der så kan du sikkert bruke metoden over uansett.
Sist endret av Dyret; 26. juni 2017 kl. 14:17.
Viaplay har vel offline filmer/serier og du "laster ned" mens du har nett. Så det er noe å vurdere å gjøre hjemme
Tør nesten og garantere at du ikke klarer og streame film fra flyet, ufattelig dårlig nett der.
DCH
Trådstarter
75 4
De har masse film og serier på flyet, og jeg har på laptopen. Vil bare ha tilgang til Skype meldinger og Snapchat . Spoofe mac kan jeg, det gjorde jeg faktisk to måneder i strekk på et hotell en gang. Får håpe det virker .