Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 782
Jeg prøver for tiden (1 dag i strekk hittil) å få innstallert X3 Terran Conflict på min ny-formaterte pc. (Windows 7 OS - Lovlig anskaffet (MSDN Alliance)). Jeg har selvfølgelig satt meg selv som administrator når jeg opprettet bruker under installasjon.

Problemet: Jeg kjører installasjonen (enten ved å dobbelt klikke, kjøre som administrator etc. jeg har prøvd alt (Tror jeg )) og alt går bra intill slutten, etter 100% får jeg "The administrator has set policies to prevent this installation"- eller noe sånnt... Jeg har gått igjennom alle 1.423.236.233 sidene som poppet opp under ett google søk og prøvd alt hittil.

Vært inne i regedit og lett inne i HKEY Local Machine OG HKEY Current User etter en fil hvor man skal endre på noen parametere (denne filen ligger ikke på min PC viser det seg, antageligvis pga. jeg har Windows 7 og ikke Vista/XP)

Jeg har aktivert den "skulte" administrator på pc'n ved en kommando (husker den ikke) og prøvd å installere derfra, funket ikke. Prøvd å sette brukeren min til standart med passord til administrator-rettigheter etc, funket ikke.

EDIT: Jeg viste ikke helt HVOR denne tråden burde blitt lagt, men dette virket logisk.. (?)

Kan noen hjelpe meg?
Sist endret av Daggerfish; 13. september 2009 kl. 12:10. Grunn: Fixing....
Har hatt lignende problemer før. "Fikset" det ved å avslutte prosessen til instaleren rett etter den hadde nådd 100 så den ikke automatiske avinstallerte seg automatisk etter feilmeldingen kom.
Jeg fant svaret på en random sie, det er en individuell fix for dette spillet som fiksa det greit!

Takk uansett!