Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1240
Alt jeg prøver å laste ned i Internet Explorer stopper på 99%. Hvis jeg bruker Firefox går det fint. Vil dette si at IE har blitt hijacked?

Har kjørt mange antivirus-programmer, men problemet har ikke løst seg

Noen som har peiling?
Hvilken versjon av IE?
Og har du prøvd å oppgradere til f.eks 8.0 ?
Tror jeg har den nyeste ja.
Tro kan du gjøre i kirken.

Gå på Hjelp - Om internet explorer.
Antivirus-sjekk som failer. Fjern det du har av antivirus eller bruke firefox.
Dette skjer kun om du har en nazi mongolid antivirus, som rett og slett sliter med å scanne nedlastede filer.
Deaktiver eller avinstaller antivirus.

Jeg ser for meg at du har to eller flere antivirus, og da blir det shitstorm.

å hei plogh, så deg ikke der
Sist endret av Rolsen Royce; 6. september 2009 kl. 07:57. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Faenskap Vis innlegg
Har kjørt mange antivirus-programmer
Vis hele sitatet...
Ja, det kan virke som om det er der problemet ligger.
avinstaller ALLE antivirus programene, når alt er tatt bort, så installer nod32 eller noe som faktisk funker. (IKKE norton)
Skjønner ikke hvorfor det skulle være noe problem å ha flere antivirus-programmer. Men ok, hvis jeg bare skal ha ett program, hva med AVG?
Å ha flere antivirus programmer skaper faktisk problemer siden de vil bare jobbe imot hverandre.
Sitat av Faenskap Vis innlegg
Skjønner ikke hvorfor det skulle være noe problem å ha flere antivirus-programmer. Men ok, hvis jeg bare skal ha ett program, hva med AVG?
Vis hele sitatet...
hør på Ranvik da FAENSKAP! : ) nod 32
nod32 er ikke å anbefale. Leste en post tidligere(husker ikke nick) som cryptet noen simple trojanere etc, nod32 klarte vist ikke finne en dritt på de. Husker ikke helt, men mener han sa at Avast var ganske så bra.

Tenkte selv at jeg skulle teste nod32 jeg da så lastet ned noen virus og prøvde å binde/crypte/whatever(n00b på den delen så fulgte en standard nettguide) å endte med at nod32 ikke har funnet det.