Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 3741
Hei!

Vi slapp nettopp en app (betaversjon) som heter Musebox. Du kan bla gjennom lydfiler, litt tinderstyle, og finne musikere å jobbe med i ulike kategorier.

Er det noen musikere her som vil teste, og gi tilbakemelding? Det er fortsatt mye igjen å gjøre for å gjøre appen bra, så hadde vært konge!

Last ned på www.museboxapp.com (både ios og android)
Virker faktisk som en ganske god idé Jeg kommer nok ikke til å teste appen (fordi jeg ikke ønsker band hehe), men ønsker dere lykke til!

Så litt på nettsiden - er det bare meg eller er den veldig treig til å laste?
Og.. Det er lurt å vise noen bilder fra appen, forklare hvordan den fungerer osv. Det virker som fokuset
faller litt mye på hvorfor dere kaller det musebox / hva inspirasjonen til appen er, fremfor hva appen gjør.
Enig med det overnevnte sier om nettsiden deres. Fikk veldig lite inntrykk av selve appen, virker som dere prøver å selge en litt luftig idè og ikke en app som er laget.

Prøv å fokuser på å forklare hvilke problemer dere løser og hvilke behov appen deres dekker. Dere må se litt fra perspektivet til en bruker i målgruppen deres og snakke til vedkommende, nå blir det bare litt luftig og intetsigende tekst.

En annen ting, dere trenger ikke å namedroppe tinder og soundcloud for å markedsføre dere selv. "Hva er musebox? Det er en slags blanding mellom tinder og soundcloud". Dette er ikke god markedsføring Hold dere til å fortelle hvorfor deres produkt er bra og hvorfor jeg trenger det.
Hadde denne ideen selv for en stund siden da jeg fyrte opp en
Jeg lastet den ned og kommer nok til å bruke den litt framover!
Her kommer litt konstruktiv kritikk

-Ideen er bra for artister som ønsker en interessant vei å collabe
-Bra for å finne ny musikk, å ha ett sjanger filter er også brukbart

-Serverene virker veldig trege, buffrer når man skal høre på "kortene"
-Litt lite artistinfo, jeg vil gjerne vite hvem jeg hører på

Jeg ser fram til ett mer ferdig produkt, dette kan bli en heftig app for musikkinteresserte

EDIT:Heftig me upload fra Soundcloud og Dropbox, hadde digget å se Google Drive tho
Sist endret av TEMPL; 5. september 2016 kl. 19:21.
Wow tusen takk for råe tilbakemeldinger! Det er veldig sant, og jeg er helt enig at vi er for vage på hjemmesiden.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Kanskje droppe anon-bildet på bunnen av siden? (som forresten tok noen minutter å laste fra utlandet. Vurder å ta i bruk CDN)
Sist endret av nso; 7. september 2016 kl. 02:27.
Det jeg tenker når Soundcloud og Tinder får en baby er musikk som høres bra ut ved første lytt, kanskje hører du på det en eller to ganger til, men så knuller den deg i øret litt for hardt og da hopper du over til neste lytteknull i stedet og håper på at den er mer imponerende.
Sist endret av kn^tte; 7. september 2016 kl. 13:02.
Har lastet ned og testet appen.
Den fungerer bra, men noen ganger lurer jeg på om den har suttet å virke, fordi det kan være lang ventetid hvor jeg ikke får opp melding om at det skjer noe.
Skal teste appen over tid og komme tilbake til hva jeg synes om den