Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1419
Jeg har en minnepenn, også har jeg lest at det går ann å få passord ut av den pcen minnepennen står i ..

men hvordan ?
jeg har virkelig lyst til å vite det

noen som kan hjelpe meg ?


Hilsen Lasse
Det er mange metoder å få til dette på. Noen vil oppdages av antivirus, noen ikke.

Spørsmål: Har du tilgang til pcen slik at du selv kan starte opp noe fra minnepennen?
Eller er det slik at du vil ha muligheten til å bare stappe inn minnebrikken, vente litt, ta den ut igjen, og så ligger passordfilene på brikka?
Sitat av Grimdoc Vis innlegg
Det er mange metoder å få til dette på. Noen vil oppdages av antivirus, noen ikke.

Spørsmål: Har du tilgang til pcen slik at du selv kan starte opp noe fra minnepennen?
Eller er det slik at du vil ha muligheten til å bare stappe inn minnebrikken, vente litt, ta den ut igjen, og så ligger passordfilene på brikka?
Vis hele sitatet...
har en del dumme klassekamerater jeg har lyst teste dette på...
så jeg får sikkert trykket på "ok" osv hvis det popper opp noe

men helst mest stille hvis du skjønnner, uten at noen tenker over det !

mvh lasse
Valgfri brukertittel?
Eplefisk's Avatar
Her finner du ut hvordan du lager en Switchblade

http://wiki.hak5.org/wiki//USB_Switchblade
samme trådene som kommer opp igjen, og igjen, og igjen..
Sitat av Taffer Vis innlegg
Vis hele sitatet...
ja, men når jeg skal legge over de exe filene på minnepennen min
kmr det access denied...

skjønner ikke hvorfor..

har sandisk cruzer mirco 4 gb
Kanskje det er Anti-Viruse ditt som har blokkert programmene?
Visst du har AVG, gå innpå Resident Shield å slå det av menst du holder på med disse filene