Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1353
♡♥♡♥♡♥♡
lex123's Avatar
Ok, jeg har prøvd MASSE, men for en gangs skyld har IT folka gjort en god jobb med sikkerheten.

Jeg har prøvd og boote Hiren og OPHcrack, men laptoppen kan ikke boote fra noe annet enn hdd, og trenger passord for å komme inn i BIOS.

Har prøvd SAMInside, ELCOMSOFT Proactive System Password Recovery og CAIN & Abel. Får ikke noe ut av noen av de. (SAM filen er utilgjengelig, admin beskyttet config mappe i system32)

Hva faen kan jeg gjøre? Alt jeg vil er å installere en eneste skjermdriver (som IT folka selfølgelig IKKE har gjort)

EDIT: Så jeg trenger enten og få tilgang til SAM filen (mappen) eller en måte og boote DVD/USB stick, slik at jeg kan kjøre linux live cd, og mounte harddisken derfra)
Sist endret av lex123; 12. september 2009 kl. 19:05.
Soldier - Shift Com.
Stickyshift's Avatar
Ta bare kontakt med it folka på skolen din da og si at de må skjerpe seg, og installere skjerm driveren. Men først så finner du ut en metode for å få lagt inn en keylogger som starter opp når noen logger på Så kan det hende du får tak i admin passwd.
Hvis du er heldig og rdisk har blitt kjørt, så kanskje du finner .sam filen inne i %systemroot% under repair mappen. Denne er en kopi av den utilgjengelige .sam filen.