Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 923
Hei.

Har nettopp kjøpt meg en ny laptop fra Asus til drøye 6000 kr.

Så har jeg hørt fra folk at sikkerhetsoppdateringene til Windows gjør overtid at pcen vil gå ekstremt sakte.


Derfor hadde det vært meget behjelpelig hvis noen kunne anbefale meg enten å ha de på eller om jeg skal ta de av?
Installer oppdateringene. Mulig det er noen oppdateringer som er "buggete" og ikke fungerer helt som de skal, men det er ingen grunn til å la det gå på bekostning av sikkerheten på maskinen din.
Sitat av Chuckbass Vis innlegg
Så har jeg hørt fra folk at sikkerhetsoppdateringene til Windows gjør overtid at pcen vil gå ekstremt sakte.
Vis hele sitatet...
De folkene du har hørt dette fra, det skulle tilfeldigvis ikke være slike folk som ikke installerer antivirus fordi de mister en frame eller to i CS?

Selvfølgelig skal du ha sikkerhetsoppdateringene på.
Lite kontroversiell
ticks's Avatar
Aldri skru av oppdateringer. Du kan sette slik at du selv bestemmer når de skal lastes ned og installeres, men det bør aldri skrus av. Dessuten, når du har installert alle oppdateringene er det ikke så alt for ofte at det kommer nye. Det er en minimal "plage", selv for gamere.
Siden Windows Update også tilbyr deg vanlige oppdateringer som inneholder forbedrede drivere, patcher og service packs til Windows og programmer i Windows, så er tipset du har fått direkte feil.

Som flere har sagt allerede; legg inn sikkerhetsoppdateringene. PC'n din vil ihvertfall gå treigt hvis den står å spyr ut spam hele dagen. Og legg til "valgfrie oppdateringer" i ny og ne også, da disse er direkte øker ytelsen på din maskin.
♡♥♡♥♡♥♡
lex123's Avatar
#1 grunn til at fold blir "hacket" er at de ikke oppdaterer.