Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 512
Anonym bruker
"Arg Spissmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er snart 2 måneder siden jeg konsumerte store mengder xtc (oralt)

Det blir ikke bedre og dette er noe av det jeg opplever pr dags dato.

- Neseblødning
- Veldig vondt i område ovenfor tinningen, når jeg trykker der sprer det seg en smerte 4-5cm i diameter rundt området.
- Knitring i hodet hver dag
- Veldig dårlig hukommelse.
- Likegyldig og emosjonelt flat
- Føles ut som ansiktet mitt står ut av hodet, eller henger.
- Koblet av virkeligheten.

Faste medisiner : Lamictal (BP Medisin) og Seroquel

Jeg skal ta MR av hjernen snart, psykologen min ville utelukke skader på hjernen.

Noen som har opplevd dette? Det som skremmer meg er at det har blitt verre på de 2 månedene som har gått siden siste inntak.
Høres ut som at du har tatt for mye MDMA bro. Vondt ovenfor tinningen høres ut som spenningshodepine, knitring i kjeven henger muligens sammen med dette Kjenner meg igjen i det du skriver, etter idiotisk bruk av MDMA for rundt 5 -6 år. Oppleve ikke neseblødning eller dårlig hukommelse, men resten virker ganske kjent. For meg var det faktisk slik i flere år. Likegyldig og flat i 2-3 år, spenningshodepine har jeg fortsatt

Ønsker det lykke til og håper at du finner ut av dette!
Jeg tror ikke MDMA alene har gitt deg alle disse skadene. Nå vet jeg ikke om du har noen underliggende sykdommer, men fint at du får sjekket dette opp.
Anonym bruker
"Arg Spissmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk for svar. Ble litt rolige nå. Er fort gjort å bli litt hypokonder. Skal holde meg unna mdma fra nå av, ble ganske redd mtp permanente skader.
Anonym bruker
"Sjuk Falk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Så du har delt det med psykologen din? BRA! Jeg hadde ringt å bedt om timehos fastlegen også. Neseblod og hodepine kan komme av for mye trykk på blodkarene som følge av for mye exstacy og de fire siste punktene høres ut som psykiske symptomer av en helt ihjel grilla hjerne.

Fuck, dont do drugs!

Håper virkelig dette blir bedre for deg med tida. Kompis trengte 1,5 år for å komme seg etter litt for mye mdma en periode.. Involver legen!
Anonym bruker
"Arg Spissmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Så du har delt det med psykologen din? BRA! Jeg hadde ringt å bedt om timehos fastlegen også. Neseblod og hodepine kan komme av for mye trykk på blodkarene som følge av for mye exstacy og de fire siste punktene høres ut som psykiske symptomer av en helt ihjel grilla hjerne.

Fuck, dont do drugs!

Håper virkelig dette blir bedre for deg med tida. Kompis trengte 1,5 år for å komme seg etter litt for mye mdma en periode.. Involver legen!
Vis hele sitatet...
Ja jeg får hjelp nå. Synet er verre også, veldig svimmel og noen ganger får jeg motoriske problemer pluss de jeg nevnte over. Faen så trist jeg er nå, men det er min egen skyld. Mister følelsen i ansiktet noen ganger, det er så mye. Jeg er l
Anonym bruker
"Rede Gris"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
viktig her at du ikke banker deg selv opp psykisk. jeg skjønner følelsen, har gjort feil selv som har hatt varige konsekvenser, men jeg har lært at det blir ikke bedre av å være sur på seg selv. det er straff nok å leve med sine feil noen ganger.

når jeg klarte å akseptere at jeg er et menneske, vi alle gjør feil, og det viktigste er hva man gjør ETTER man har gjort feilen, fikk jeg det mye bedre.

fokuser på å lære av dette, og bli bedre, ta vare på deg selv. du er den eneste du må leve med resten av livet.

ønsker deg masse lykke til, og håper det blir bedring'