Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1345
Har sniffa omtrent 03 med heroin fra kl 4 på dagen til kl 10 på kvelden. Har også drukket nesten hele dag . 6 cider kqnkje jevnt fordelt ogspiste 10mg oxy for 2 timer siden. Sliter med og holde meg våken. Er dette farlig? Sovner jeg inn om jeg slukner??
R.i.p 23.04.2021
Åssen er pusten din, er det vanskelig og puste eller får du følelsen av at du må huske og puste?
Det går heilt fint med pusten og har litt lav puls. Skjenne ikke hjerte men kan skjenne det på håndleddet. Men sliter kraftig med og ha øya åpne

Sitat av Tarm Vis innlegg
Åssen er pusten din, er det vanskelig og puste eller får du følelsen av at du må huske og puste?
Vis hele sitatet...

Mulig jeg skjenner det er rart og puste når du nevnte det men kan være bare det at du fikk meg til og tenke på den men blir vell manual pusting
Sist endret av uerigert daddel; 16. september 2020 kl. 00:21. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
R.i.p 23.04.2021
Så lenge du ikke har problemer med pusten din så går det fint og sovne.bare pass på og legg deg på siden
Sitat av Tarm Vis innlegg
Så lenge du ikke har problemer med pusten din så går det fint og sovne.bare pass på og legg deg på siden
Vis hele sitatet...
Er tryggest og holde meg våken et par timer til?
R.i.p 23.04.2021
Sitat av uerigert daddel Vis innlegg
Er tryggest og holde meg våken et par timer til?
Vis hele sitatet...
For og være helt sikker så er det nok lurt. Av egen personlig erfaring går det nok greit og sovne nå.men mulig du reagerer annerledes så vil da eller anbefale at du venter til du har normal pust igjen
Sitat av Tarm Vis innlegg
Så lenge du ikke har problemer med pusten din så går det fint og sovne.bare pass på og legg deg på siden
Vis hele sitatet...
Sitat av Tarm Vis innlegg
For og være helt sikker så er det nok lurt. Av egen personlig erfaring går det nok greit og sovne nå.men mulig du reagerer annerledes så vil da eller anbefale at du venter til du har normal pust igjen
Vis hele sitatet...
Tusentakk for så hurtig og nyttig svar. Kudos
Anonym bruker
"Identisk Mink"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Når jeg tok en sånn overdose, så merket jeg det ikke selv. Rakk bare å tenke at "kanskje jeg har tatt for mye" og husker ingenting mer. Hadde sendt pappa melding om han ikke kunne komme å hente meg morgenen etter. Han kom kl 13 på neste dag og fikk ikke kontakt og det ble ambulanse og motgift og hele pakka. Lå på sykehuset i 4 dager. Har fortsatt, 10 år etterpå, nerveskader i beina fordi jeg ble liggende for lenge i samme stilling. Vær så snill å ring noen for å følge med på deg. Hvis jeg ikke hadde sendt pappa den smsen så hadde jeg vært død i dag.
Man merker ikke selv at man har tatt overdose før det er for sent, som han over meg sier så merker du bare "oi faen nå ble jeg fjern", eller "kanskje jeg tok litt mye" så svimer du av eller sovner inn. Det er iallefall min erfaring, eneste "motgiften" er å holde deg selv eller personen som har tatt overdose i aktivitet, eventuelt frem til de administreres naloxon.

Siste overdosen jeg hadde så var jeg helt blå og uten puls, våknet rart nok til live rett før de skulle gi meg motgift og det er jeg glad for!
Anonym bruker
"Arg Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan man "våkne" med hjerneskade eller skadet lunger,lever eller nyre, eller noe annet?

Våknet en gang, å jeg sleit med sinnsyk hodepine og pustevansker pluss elendig hukommelse, nesten litt vell "fjern", ble vekt av ambulanse, tok annet også,men de trengte ikke bruke naloxone eller nå annet.
Hørte at en endte opp i rullestol, usikker på om det var nå annet også som forårsaket det
Anonym bruker
"Identisk Mink"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kan man "våkne" med hjerneskade eller skadet lunger,lever eller nyre, eller noe annet?

Våknet en gang, å jeg sleit med sinnsyk hodepine og pustevansker pluss elendig hukommelse, nesten litt vell "fjern", ble vekt av ambulanse, tok annet også,men de trengte ikke bruke naloxone eller nå annet.
Hørte at en endte opp i rullestol, usikker på om det var nå annet også som forårsaket det
Vis hele sitatet...
Ja, du kan våkne med store skader. Det som skjedde meg var at jeg ble liggende i samme stilling for lenge og det tok flere uker før jeg klarte å gå igjen. Fikk fortalt på sykehuset at jeg var heldig som ikke måtte amputere, fordi ofte så sovner man på en rar måte med overdosering og blodgjennomstrømminga i bein / armer kan stoppe på grunn av posisjonen man ligger i. Nyrer kan svikte, lever kan svikte, du kan skade hjertet, du kan få oksygenmangel til hjernen og bli psykisk utviklingshemmet.. Lista er så lang!
Anonym bruker
"Arg Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fy fader, det er iallefall noe man kan si til folk som ønsker å ta sitt liv med slikt.
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ei bekjent i miljøet måtte nylig amputere fra kneet og ned. Hun hadde sovnet med beinet i klem.