Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 3499
Noen som har en god ide på hvordan man kan komme i kontakt med en man kan stole på i Sverige?
Trenger ei postkasse der borte og noen som kan følge litt med på den. Er ikke så shady som det høres ut...
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ikke inngå bekjentskap med grunnlag i at vennen skal motta varer du har betalt for hvertfall. Jeg skulle bestille klær fra utlandet og slippe EU regelen om toll i Norge teama opp med en på discord jeg hadde "kjent" lenge og han bøffa alt tøyet til nesten 3000 spenn.
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ikke inngå bekjentskap med grunnlag i at vennen skal motta varer du har betalt for hvertfall. Jeg skulle bestille klær fra utlandet og slippe EU regelen om toll i Norge teama opp med en på discord jeg hadde "kjent" lenge og han bøffa alt tøyet til nesten 3000 spenn.
Vis hele sitatet...
Stolte på en svenske med så mye penger (for en svenske)
Anonym bruker
"Digital Nattravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Prøv å bli kjent med en svenske på et svensk forum, sikkert en som er snill og kan hjelpe.
NanoOX
Trådstarter
13 0
Takk for mange gode svar �� Er så fort og bli lurt når det er snakk om 2-3 tusen kroner.

Sitat av nikita Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Denne kunne e trengt litt mer info om. Virket veldig enkelt og greit. Er det postboks det?
Og er det slike muligheter lenger nord i Sverige nær grensa??
E hater alle avgiftene Norge skal ha når man bestiller noe fra utlandet. Så gjør dette egentlig i rein trass istedenfor og betale den norske stat 50% i avgifter omtrent.

Sitat av Susannne Ufør Vis innlegg
Aldri stol på en...https://youtu.be/YT4dzm903aE
Vis hele sitatet...
Kjente e fikk lyst på en dram no 😁🥃
Jokke er kongen norsk rock
Sist endret av thomas542; 21. oktober 2020 kl. 14:19. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"God Mårhund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Gjør noe lignende dette med en jeg ble kjent med over nett men her i Norge.

Han sender meg btc og jeg bestiller ting for han.
Kunne om jeg ville ha vært drittsekk, svindla han og tatt penga selv, men hvorfor skal jeg gjøre det når jeg heller kan være grei?
Er ikke alle som er dritt sekker, men er selvfølgelig ikke alle som er til å stole på heller og med en random over nett er det jo enda vanskeligere.
Anonym bruker
"Pensjonert Blåstål "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
hvor langt nord? er det ulovligheter?
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
hvor langt nord? er det ulovligheter?
Vis hele sitatet...
Tror ikke noen er så dumme at de søker etter kriminelle samarbeidspartnere eller kurerer på nettet
Har brukt poste restante i strømstad når jeg bestilte dyre sko. Fungerer helt fint, man betaler i forhold til vekt. Er ikke en postboks men står en fyr der og leverer pakken ut til deg. Husk pass (?), mener jeg måtte vise det som leg. Var flere fra Norge som hadde bestilt ting til der for så å hente. Var ei dama som bestilte flere store poser med tørrfor til hundene
NanoOX
Trådstarter
13 0
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Gjør noe lignende dette med en jeg ble kjent med over nett men her i Norge.

Han sender meg btc og jeg bestiller ting for han.
Kunne om jeg ville ha vært drittsekk, svindla han og tatt penga selv, men hvorfor skal jeg gjøre det når jeg heller kan være grei?
Er ikke alle som er dritt sekker, men er selvfølgelig ikke alle som er til å stole på heller og med en random over nett er det jo enda vanskeligere.
Vis hele sitatet...

Helt sant m er n hvordan finner man den man kan stole på liksom... Hadde lett sendt noen bitcoin om man kan hente pakkene man bestiller