Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1273
Anonym bruker
"Såret Blåhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Halla. Vet det ikke er legepersonell her inne.. men spør for curiousity!

Var en helg i utlandet og begynte med coke, da fikk jeg vondt i brystet, samme når jeg bruker amf (brukte ikke det nå).

Men på mdma, da kjenner jeg ingen plager. Hvorfor det? Hva kan det skyldes?

Har tatt ekg, den var fin og jeg har tatt gastroskopi (ledning med kamera ned i magesekken) men den var og grei. Amf og coke er jeg garantert smerter i overkroppen takker for svar!
Kan se for meg at f.eks. amfen og coken "spiker" PH-verdien inni deg mer enn MDMAen har gjort. Det kan jo ha å gjøre med de individuelle batchenes renhet og evt. tilsetninger. Sure oppstøt og halsbrann kan minne veldig om smerter i hjertet/brystområdet. Har fått det selv ved flere anledninger
Sist endret av zykonaut; 6. juli 2020 kl. 16:23.
Sitat av zykonaut Vis innlegg
Kan se for meg at f.eks. amfen og coken "spiker" PH-verdien inni deg mer enn MDMAen har gjort. Det kan jo ha å gjøre med de individuelle batchenes renhet og evt. tilsetninger. Sure oppstøt og halsbrann kan minne veldig om smerter i hjertet/brystområdet. Har fått det selv ved flere anledninger
Vis hele sitatet...
PH-verdien?
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
PH-verdien?
Vis hele sitatet...
PH-verdien i magesekken.
Anonym bruker
"Sugen Laks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sentralstimulerende som coke og speed går mer på hjertemusklaturen enn mdma vil jeg tro.
Anonym bruker
"Blå Nøkk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
I min erfaring er MDMA smertestillende, har lest noe om det også. Har noen kroniske smerter og kjenner det ikke i det hele tatt på MDMA, har også tatt MDMA med skader som har gjort vondt (bristet håndledd, osv.) og ikke kjent det, hvertfall ikke nok til å huske at det gjorde vondt. Vil påstå at det kan da være farlig å ta MDMA med ting som brist siden man kan risikere å overbelaste og forverre skaden.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
I min erfaring er MDMA smertestillende, har lest noe om det også. Har noen kroniske smerter og kjenner det ikke i det hele tatt på MDMA, har også tatt MDMA med skader som har gjort vondt (bristet håndledd, osv.) og ikke kjent det, hvertfall ikke nok til å huske at det gjorde vondt. Vil påstå at det kan da være farlig å ta MDMA med ting som brist siden man kan risikere å overbelaste og forverre skaden.
Vis hele sitatet...
Enig, har faktisk aldri opplevd noe annet stoff som dreper smertene mine så godt som MDMA, rart ikke flere nevner det spør du meg.
Jeg har lagt til "benbrudd på MDMA" på bucket list'en min. Neida, men dette var interessant - har ikke lagt merke til at noen har nevnt dette før i det hele tatt. Notert.

Vaskeekte psykonauter hele verden vid slår seg i dette øyeblikk sanseløs med hammere og andre slagvåpen. Det konkluderes med at MDMA sin effektivitet som smertestillende til stor grad er tilfredsstillende, men at det allikevel vises milde symptomer på redusert taleevne samt skader på kognitive snt3rxfFFF.
Sist endret av zykonaut; 6. juli 2020 kl. 23:00.
Anonym bruker
"Stø Gjedde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
kanskje fordi mdma er mer avslappende
Anonym bruker
"Blå Nøkk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av zykonaut Vis innlegg
Jeg har lagt til "benbrudd på MDMA" på bucket list'en min. Neida, men dette var interessant - har ikke lagt merke til at noen har nevnt dette før i det hele tatt. Notert.

Vaskeekte psykonauter hele verden vid slår seg i dette øyeblikk sanseløs med hammere og andre slagvåpen. Det konkluderes med at MDMA sin effektivitet som smertestillende til stor grad er tilfredsstillende, men at det allikevel vises milde symptomer på redusert taleevne samt skader på kognitive snt3rxfFFF.
Vis hele sitatet...
Vil anbefale deg på det sterkeste å ikke skade seg på MDMA, kjenner ei som endte opp med å sitte å kutte seg på MDMA fordi hun ble så jævla fascinert av at hun ikke kjente noe. Om hun overdrev det at hun 'ikke kjente noe' vet jeg ikke, men som nevnt kan jeg selv si at jeg ikke har kjent særlig til smerte ved brist av håndledd, og har pådratt meg noen heftige blåmerker uten å ha kjent noe av det før neste dag.
Har hør et par steder at kokain er spesiellt ubra for hjertet. Kan være svært ubra for hjertet. Kanskje ikke veldig informativt, jeg vet. Men kanskje denne kommentaren kan pense tråden tilbake på sporet.