Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 2470
Anonym bruker
"Forbannet Tumler"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er 26 grader i skyggen og full sol i Oslo. Jeg sitter inne i underbuksa og svetter. Jeg hadde egentlig lyst til å ta mdma og gå ut i parken og drikke noen øl, men jeg vil ikke pådra meg hjerneskader eller heteslag heller. Er det noen som har erfaringer med å rulle i varmt vær som kunne være så greie å dele dem?
Du bør utvise sunt vett og moderasjon når det kommer til dosering, og passe på å drikke nok så du ikke blir dehydrert. Bør vel ellers ikke være noe i problem å ta litt mdma i sola på en fin sommerdag. Kos deg

Protip: spis (saft)is for ekstra hydrering og nedkjøling.
Sist endret av Herr potet; 15. juni 2020 kl. 14:12.
Anonym bruker
"Fri Knølhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dårlig ide, vent til det blir kjøligere. Det handler ikke bare om dehydrering, men om at temperaturregulering på MDMA fungerer ikke optimalt. Folk har daua i boblebad ute.
Hvor høy temperaturen er i kroppen og hjernen har mye å si for hvor nevrotoksisk det er.
Høy temperatur = mer nevrotoksisk.

"because research has shown that body temperature is a critically important factor in MDMA neurotoxicity."
Anonym bruker
"Forbannet Tumler"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg tok en liten dose mdma: 100mg. Bløtla skjorta mi, så det gjør at jeg blir mye mye kaldere.
Smart! Kan også være en god ide å bruke caps som du har gjort våt, da det er hodet du vil holde kaldt - bokstavelig talt
En annen ide som kan være lur;
Om du har en sprayflaske/spruteflaske, skyll den grundig og fyll den med kaldt vann så du kan sprute på deg selv for å kjøle deg ned.
Ser for meg masse idioter med låst kjeve ikledd kun underbukse og caps fly rundt St. Hanshaugen med sprayflaske i den ene hånda og Lollipop i den andre. Ha det gøy folkens
Anonym bruker
"Bekymret Troll"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
MDMA er etter mine erfaringer svært populært i land med vesentlig høyere gjennomsnittstemperatur en sommervarmen vi har her i Norge.

Husk bare og drikk vann, bytt sokker ofte og ha det gøy!
Anonym bruker
"Forbannet Tumler"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg har droppet noen ganger, men aldri i noen store doser. Kjøpte meg et termometer jeg kan stikke inn bak, og på det værste var det 38,1 men nå er det rundt 37,5.
Dere som mener dette ikke er lurt.

Hvordan tror dere folk ruller på emma i varmere land?
Tror dere at de reiser til norden på vinterstid hver gang de vil spise noen knips?
Eller kanskje de har flyvende air-condition?

Seriøst...
Sist endret av Kjelldriver; 16. juni 2020 kl. 02:39.
Anonym bruker
"Forbannet Tumler"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Det gikk helt fint, jeg holdt meg i skyggen mye når jeg var ute og jeg prøvde å ikke være spesielt fysisk aktiv. Hadde en fin dag, alt i alt.
Sitat av Kjelldriver Vis innlegg
Dere som mener dette ikke er lurt.

Hvordan tror dere folk ruller på emma i varmere land?
Tror dere at de reiser til norden på vinterstid hver gang de vil spise noen knips?
Eller kanskje de har flyvende air-condition?

Seriøst...
Vis hele sitatet...

Syns det er bra at folk tar mdma seriøst, men som du sier det går en grense. Jeg har tatt mdma uten å drikke vann under tripen. Kanskje litt brus. Men da er det som regel sofakos og ikke dansing vel og merke
Anonym bruker
"Troende Svarthå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Kjelldriver Vis innlegg
Dere som mener dette ikke er lurt.

Hvordan tror dere folk ruller på emma i varmere land?
Tror dere at de reiser til norden på vinterstid hver gang de vil spise noen knips?
Eller kanskje de har flyvende air-condition?

Seriøst...
Vis hele sitatet...

De er vant til varmere klima og har bedre automatisk temperaturregulering i kroppen. En som er vant til å ha 30 grader i lufta hele året tåler det bedre enn en som kommer fra kalde nordnorge og skal på ferie i 30 grader. Sier ikke det seg selv egentlig?
Anonym bruker
"Bekymret Troll"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
De er vant til varmere klima og har bedre automatisk temperaturregulering i kroppen. En som er vant til å ha 30 grader i lufta hele året tåler det bedre enn en som kommer fra kalde nordnorge og skal på ferie i 30 grader. Sier ikke det seg selv egentlig?
Vis hele sitatet...

Du er inne på noe, men denne "automatiske temperaturreguleringen" vil fortsatt ikke gjøre at en person bosatt i varme strøk tåler mer varme med samme mengde væske som en som er bosatt i Finnmark. Denne tempraturreguleringen er noe kroppen venner seg til etter et par uker, og går først og fremst på mengden svette. Noe man kan kjenne seg igjen i form av at man svetter mindre siste uka i syden en første uka.
Anonym bruker
"Fri Knølhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Kjelldriver Vis innlegg
Dere som mener dette ikke er lurt.

Hvordan tror dere folk ruller på emma i varmere land?
Tror dere at de reiser til norden på vinterstid hver gang de vil spise noen knips?
Eller kanskje de har flyvende air-condition?

Seriøst...
Vis hele sitatet...
Hvorfor ta en risiko når man enkelt kan la være ved å ha litt tålmodighet?
Anonym bruker
"Blind Harpy"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Omtrent alle festivaler i hele verden har folk som dropper MDMA, mange av disse festivalene er midt på sommeren.
Så lenge man husker på å drikke ofte, noe folk gjerne gjør ofte i varmen uansett så burde det ikke være noe problem å droppe MDMA.
Risikoen øker nok ikke fordi det er sommer kontra vinter, ved mindre du legger deg midt i solsteika i flere timer uten noe som helst væske.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvorfor ta en risiko når man enkelt kan la være ved å ha litt tålmodighet?
Vis hele sitatet...
Fordi ja man blir vant til varmen men du må også huske på at 42 grader feber er farlig om du kommer fra Nord Norge eller Brasil! Det er bare å rulle bare være enda mer nazi på å drikke vann
Sitat av Kjelldriver Vis innlegg
Dere som mener dette ikke er lurt.

Hvordan tror dere folk ruller på emma i varmere land?
Tror dere at de reiser til norden på vinterstid hver gang de vil spise noen knips?
Eller kanskje de har flyvende air-condition?

Seriøst...
Vis hele sitatet...
Er det ikke fysiologiske forskjeller på oss og folk fra varmere land som gjør at de kanskje ikke har behov for flyvende air-condition?
Er det ikke mulig at vi faktisk hadde dødd uten flyvende aircondition om vi hadde en kropp som takla varme dårlig og stappa i oss MDMA I for mange varmegrader?
Skader det å være føre var?

Kan ikke se problemet med å fraråde noe sånt, men har vel mest å si hvor mye man tar og hva slags muligheter man har for fysisk avkjøling når temperaturreguleringen blir dysfunksjonell.

Må innrømme at jeg måtte le høyt av bildet zykonaut nettopp malte i huet mitt! Sånt kan fort skje om man følger alle råda man får her ifra likt... Er vel sånn de ruller i varmere land xD
Sist endret av knert1; 17. juni 2020 kl. 07:05.
Anonym bruker
"Flirende Harpy"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Våknet klokken 0800 i dag. Har konsumert frokost, tunfisk og frukt, osv.osv Nå sitter jeg på bussen på vei byen med opptur på molly. Har aldri prøvd det før så gleder meg som ett barn. Nyt solen, husk vann ��
Anonym bruker
"Forbannet Tumler"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Våknet klokken 0800 i dag. Har konsumert frokost, tunfisk og frukt, osv.osv Nå sitter jeg på bussen på vei byen med opptur på molly. Har aldri prøvd det før så gleder meg som ett barn. Nyt solen, husk vann ��
Vis hele sitatet...
Fra TS: Legg deg i en park, ta med deg en pils og noe godt å snackse på og hør på musikk mens du lar sommeren strømme igjennom deg. Good times.