Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1971
Anonym bruker
"Fremmed Blåhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvordan konsumerer man mdma krystaller? Skal jeg bare knuse til fint pulver, putte det i rullepapir og svelge? I så fall, er det nødvendig å knuse krystallene? Noen andre måter å innta på?
Ikke nødvendig å knuse krystallene. Kan være de blir tatt opp fortere dog om du har knust de. Men riktig som du sier, vei opp ønsket mengde og pakk det i (rizla) papir og dropp
R.i.p 23.04.2021
Veie opp nøyaktig, sørge for at det er pulverisert ,så kapsle in og svelg. Anbefaler oralt fremfor og snorte.
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
vei dem opp nøyaktig og legg dem i en kapsel eller bare i rullepapir
Or... Are they? >_>
Traps are gay's Avatar
Vet det er mange som ser på dette som «tull» osv, men fant ut for litt siden at favoritt måten min å ta MDMA på er og drikke det. Har både sniffet, droppa og svelget, men av en eller annen grunn liker jeg best å drikke det.

!!!IKKE MED VANN!!! Hva jeg pleier å gjøre er og måle opp sånn ca 150-200mg og helle det i en flaske Iste lime. Viktig at det ikke er kullsyre!
Deretter så snur jeg flasken sakte opp og ned i omtrent 3min, så krystallene dissolver.
Etter det så er det bare å drikke! Vet ikke helt grunnen til hvorfor, men føler det hitter så mye sterkere og lengre. Kan sikkert være at jeg bare snakker dritt da.
Sitat av Traps are gay Vis innlegg
Vet det er mange som ser på dette som «tull» osv, men fant ut for litt siden at favoritt måten min å ta MDMA på er og drikke det. Har både sniffet, droppa og svelget, men av en eller annen grunn liker jeg best å drikke det.

!!!IKKE MED VANN!!! Hva jeg pleier å gjøre er og måle opp sånn ca 150-200mg og helle det i en flaske Iste lime. Viktig at det ikke er kullsyre!
Deretter så snur jeg flasken sakte opp og ned i omtrent 3min, så krystallene dissolver.
Etter det så er det bare å drikke! Vet ikke helt grunnen til hvorfor, men føler det hitter så mye sterkere og lengre. Kan sikkert være at jeg bare snakker dritt da.
Vis hele sitatet...
Tviler på det taes opp noe raskere å blande det med noe drikke, og kan vell ikke smake akkurat så godt Da er det nesten bare lettere å droppe den / sniffe så slipper du å sippe på molly iste
Putt ønsket mengde i en shot med alkohol så smeller det rimelig fort.
Pass ihvertfall på å kamuflere smaken. Uten tvil den jævligste smaken, vrenger seg i magen bare av tanken ��
Om du tar en liten chunk eller knuser det, og svelger med tynt papir har ingen betydning sålenge du er nøye med doseringen. Min erfaring er at knust gir noe raskere virkning.
Or... Are they? >_>
Traps are gay's Avatar
Sitat av Metylfenidat Vis innlegg
Tviler på det taes opp noe raskere å blande det med noe drikke, og kan vell ikke smake akkurat så godt Da er det nesten bare lettere å droppe den / sniffe så slipper du å sippe på molly iste
Vis hele sitatet...
Smaker absolutt ingen molly, null! Derfor jeg blander det med iste, så det skal dekke over molly smaken.
Knuser, veier opp, putter de i kapsler, dropper.
Nesa kan brukes til en redosering med mindre mengder.
Ska slenge meg på trappern her og si meg enig i at det smeller best og varer lengst når du drikker det. Spesielt sammen med alkohol
Anonym bruker
"Tykk Gjørs"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Enig med Traps are gay over her om at det funker best å drikke det.
Jeg heller ca 1dl brus i et glass og blander ut 200mg'ish++ med en skje. Aldri hatt noe å si om det er kullsyre, dritt smaker det uansett. Den bitre smaken får man aldri bort.

Så skyller jeg munnen med mer brus etterpå.

Når jeg merker at det starter å funke, så tar jeg neste dropp i rizla papir slik at peaken holder seg lengst mulig.