Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 4046
Kan det være en nice kombo med en moderat mengde flein og noe weed? Kan ihvertfall se for meg at man blir passe spaca av det...
Kjem veldig (LES:VELDIG) an på deg sjølv, soppen og kva type weed. Det kan vere ein knallgod mind-coaster, men ta paranoia i betraktning, dette kjem litt an på kva strain du har.
There's only one way to get the answer, try it
Jeg synes cannabis demper effekten til sopp, men vi reagerer alle forskjellig.
Sitat av Muradi Vis innlegg
Jeg synes cannabis demper effekten til sopp, men vi reagerer alle forskjellig.
Vis hele sitatet...
Tror det er første gangen jeg hører noen si det
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
Sitat av KjellFresh Vis innlegg
Tror det er første gangen jeg hører noen si det
Vis hele sitatet...
det er jo individuellt, kommer ann på type sopp, type weed, inntaksform, mengde osv.

jeg ville tro det hadde vært en fin kombo, men jeg har bare røykt weed :P
Etter egen erfaring kan cannabis spice opp soppturen noe jævlig, så være litt obs
Selv får jeg lett noia, så ble litt i veien for soppturen i starten, men det gikk bedre når jeg fikk samlet tankene litt...

Kommer selvfølgelig an på hva slags type weed/bønne du røyker, men sativa-shit er jo mer psykoaktivt, så vær litt obs på dette.
Jeg synes det er best å fyre opp weeden når trippen går mot slutten. Når effektene begynner å dabbe av og verden blir mer normal for hvert minutt; da synes jeg det er fint med en joint.
Da kicker du inn en siste bølge av sopp-effekt og god-feeling. Et ekstra pluss er at det fort blir mye enklere å sove om du har hodet full av tanker og er full av sent stadie CEV's
Sitat av Alzo88 Vis innlegg
Etter egen erfaring kan cannabis spice opp soppturen noe jævlig, så være litt obs
Vis hele sitatet...
Øy! Hva jeg håpte å høre

Sitat av moret Vis innlegg
Jeg synes det er best å fyre opp weeden når trippen går mot slutten. Når effektene begynner å dabbe av og verden blir mer normal for hvert minutt; da synes jeg det er fint med en joint.
Da kicker du inn en siste bølge av sopp-effekt og god-feeling. Et ekstra pluss er at det fort blir mye enklere å sove om du har hodet full av tanker og er full av sent stadie CEV's
Vis hele sitatet...
dette tilfellet er med en liten mengde sopp. Typ 15, så etter inntak bør vel funke fint da skulle man tro?
Sist endret av Dodecha; 3. desember 2012 kl. 14:10.
Sitat av moratiltantadi Vis innlegg
Sitat av Alzo88 Vis innlegg
Etter egen erfaring kan cannabis spice opp soppturen noe jævlig, så være litt obs

Øy! Hva jeg håpte å høre
Vis hele sitatet...


dette tilfellet er med en liten mengde sopp. Typ 15, så etter inntak bør vel funke fint da skulle man tro?
Vis hele sitatet...
Har opplevd type 10-20 stk gi meg langt mere enn hva jeg tenkte, men slik er det alltid med psykedelika, vær tur er forskjellig. For å dra turen ut
ville jeg ventet til eventuellt peak har gitt seg tilkjenne før jeg hadde trekt.
Sist endret av Dodecha; 3. desember 2012 kl. 14:11.
Sitat av drittsekken Vis innlegg
det er jo individuellt, kommer ann på type sopp, type weed, inntaksform, mengde osv.

jeg ville tro det hadde vært en fin kombo, men jeg har bare røykt weed :P
Vis hele sitatet...
Ja fult klar over det, sa heller ikke at det ikke var mulig.
Men første gangen jeg hører det, da alle jeg har spist sopp med, inkludert megselv, altid får en fin kick på turen uansett hva som røykes
Ingen tvil om at litt røykings (les vanlig hasj eller marihjuana) vil påvirke en sopptur. Vil dog ikke anbefale det som noen sikker måte å "dempe" soppen på, men godt mot slutten, etter sopp peaken. Har ofte "re-peaket" selv faktisk av god bønnerøyking mot slutten av tripper. Ett lite tips dog, det kan være greitt å ha laget seg ett par gode jointer på forhånd, som en forbredelse før turen, enn å drive og rulle på tripp..kan noen ganger være vanskelig,. MEN, du bør vite hvem du er for om paranoiaen kicker inn kan det fort mørkne i mariatåka... har sett folk freake men er selv ganske rolig på dette...
Som nevnt, trolig et individuelt spørsmål.

Jeg opplever at effekten av en moderat dose fleinsopp (ca. 1 gram)
blir noe dempet dersom man røyker før soppen begynner å virke.

Jeg liker best å vente, og fyrer helst opp (ferdigmekket på forhånd!)
når jeg treffer peaken. Det kan gi en skikkelig heftig boost, særlig
hvis man har litt god weed. Man skal likevel være litt forsiktig dersom
man har inntatt større doser enn man har prøvd før - det kan lett bli
overveldende, og faren for noia og havari lurer av og til i bakgrunnen.
Jo større soppdosen er, jo heftigere virkning har cannabis.

Er man sikker på dosen og vet hva man gjør, gir det et godt spark
i riktig retning.
Prøv og skriv en rapport etterpå (-:
Noen opplever kvalme ved inntak av fleinsopp, og da vil nok weed vippe deg ned fra goodfeelingen.
Se an formen litt inn i turen. Du merker det nok selv om det passer med en joint eller ei.
Sitat av KjellFresh Vis innlegg
Tror det er første gangen jeg hører noen si det
Vis hele sitatet...
Her får du høre det for andre gang Min teori er, de som er hardbarka røykere, altså veldig vant til cannabis rusen, vil få en følelse av at soppen blir dempet om de røyker cannabis, enkelt å greit fordi det er en rus kroppen kjenner..