Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1393
Hvilke sider bruker dere til å bestille; elektronikk(iPhone, mp3-spillere o.l.), klær og diverse annet dilldall?

Har brukt endel eBay og Qxl men er skuffet over kvaliteten på enkelte ting. Det har også oppstått situasjoner dær jeg ikke har fått varen og heller ikke pengene tilbake.

Kom med forslag, gjerne sleng med litt om hva dere synes om sidene (kvalitet, pris, betaling, ventetid).

Takk for svar!
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Betal med kredittkort / paypal og kjør chargeback om du ikkje får vara. Det er effektivt, og funker rimelig bra.

Ellers så er jo amazon rimelig grei, men elektronikk lønner seg stortsett ikkje å importere, fordi det allereie er rimeleg billeg, og ein får moms på ting over 200,-.
Hva med finn.no?
Trådstarter
Jasså det var ikke mange sider folk viste av!
Trådstarter
Takk for den =) Mange fine sider dær!

Noen som har flere forslag på kjøp av iphone å klær?
www.jinx.com

Beste siden for klær.
www.netthandelen.no <- masse rart på nettauksjon
www.qxl.no
www.ebay.com

skal du kjøpe noe i utlandet bør du bruke PayPal om det er mulig... da er pengene dine forsikret gjennom PayPal og PayPal har en fin rekke med advokater som gjerne besøker svin som selger falske varer...

er du interessert i film er www.play.com en fin plass å starte...

som nevnt tidligere www.amazon.com dem har alt mulig crap man ikke trenger men bare MÅ ha til en rimelig penge... jeg har iallefall aldri hatt problemer med Amazon.com og filmene jeg kjøpte kom MYE tidligere enn jeg hadde ventet

en liten bekreftelsesmail og kontonummeret du har overført pengene til som ikke levererte varene er en fin ting å besøke snuten med....

evt kan du jo bruk www.justfuckinggoogleit.com å lete etter nettshops

PS: kelkoo.no/com er fin å bruke for å sammenligne priser
ebay er temmelig genialt hvis du følger noen enkle regler. Sjekk feedback til selger grundig og spør om alt du lurer på før du kjøper en vare. Betal med paypal. Bruk hodet.
jamen yolo da.
luni's Avatar
Vet ikke om det er så aktuelt for gutter, men for hudprodukter, parfyme o.l. av de litt dyrere merkene er Strawberrynet glimrende. Er lokalisert i Hong Kong, så det tar fort opptil to uker å få varene, men til gjengjeld er de alltid godt pakket og du sparer en del.

Ellers kjøper jeg stort sett alle t-skjorter på Threadless. Rundt 15 $, god kvalitet og et vanvittig utvalg, men et par ukers leveringstid.

Unisport skal visst være bra på sportklær og fotballsko.


Ps. dette er firmaer som alltid skriver korrekt verdi på varene, så det er ikke mulig å snike seg unna moms/toll. Til gjengjeld det tar raskere tid for kundene da sendingene sjelden blir stoppet i tollen, og man slipper å sende inn faktura og styr.