Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 4675
hei!!!
noen som har peiling på om du blir rusa av å spise 2p forte,også drikke etterpå?
har hørt at du blir det..er d farlig? ikke minst kult?osv
litt lyst å prøve!!!
har egentlig slutta å ruse meg men.får kick av å til...sukk!!!
takk på forhånd!
Alltid dumt å blande ting.. Aldri prøvd, men syntes å huske at Paralgin Forte ofte gjør alko-rusen kraftigere.. Noe som igjen gjør det til en idiotisk ide.

Ta heller å fyr en joint eller kos deg med noen pils.
Hvis du søker, finner du mye om paralgin forte. Det inneholder codein som er ett opiat. Pass også på å ikke spise for mange ettersom de inneholder paracetamol som er skadelig for levra i store mengder. Du blir nok ikke rusa på 2 stykker alene, kommer an på hvor mange mg codein de inneholder, men ser at du skal blande med alkohol så det kan jo hende du får en liten buzz. Les mer om codein på erowid: http://www.erowid.org/pharms/codeine/
Spis 4 paralgin forte også drikk
blir rimelig fort full da. jeg gjore det på fredag og merket at jeg ble rimelig bedruet etter øl nr 2 ^^
Var det ikke nettop en paralgin tråd gående?
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Må bare få legge til, siden tråden er oppe: IKKE, under noen omstendigheter, bland alkohol og paracetamol / paralgin forte. Paracetamol er utrolig giftig, og det gjør det bare hardere for leveren hvis du inntar alkohol i tillegg.
Hadde ikke noen problemer med 3 paralgin forte og alkohol når jeg testa, merka igrunn ikke stor forskjell.
Men tviler på at det er særlig najz for diverse organer.

Om du kun skal ha effekt på paralgin forte, anbefaler jeg å ekstrahere kodeinet fra 6-7 pf . Da får du grei effekt, ikke særlig feststemt, men helt lax hvis du er alene og ser en grei film etc.
Sist endret av LaDa; 21. mars 2006 kl. 16:13.
ca 10% av folker greier ikke å metabolisere kodein til morfin, ergo 0 effekt.
Noen kilde på det Rizzla? Var et litt interesangt utsagn.
Vet noen har postet det allerede men, rus + alkohol ender veldig ofte opp ille. Så aldri, _aldri_, ta noen rus uten å vit konsekvensene av hva som skjer hvis man blander det med alko.. kanskje ta det med et lite knipe salt
Fikk en kompis til å ta 2 paragin forte engang og han skylte ned med pils. Han fikk i vertfall ingen digg rus. Endte med at han sto i vindu å var kvalm å uggen i en god tid etterpå...
Sist endret av Homewrecker; 24. mars 2006 kl. 01:24.
2 stk gir ingen rus uansett...