Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 3759
Går det an ? Effekt etc.
Selvfølgelig går det ann?
Hvorfor skulle det ikke det?

Jeg drakk 10 øl å tok 5 pf, å jeg ble bare uggen å lå å spydde å kaldsvetta hele kvelden.
Ikke noe jeg anbefaler.
Jeg synes du skal teste å blande tjall eller imovane (eller andre sove tabletter) med alkohol først.
Da får jeg alltid en chill digg effekt.
Alkohol og opiater (i dette tilfellet kodein) gir en synergisk effekt. Altså 1+1=3 om du skjønner..
Alkohol og paracetamol gir mer trøkk på levra, så det lønner seg å ikke overdrive.
Sqq
Sqq's Avatar
Trådstarter
ok takk for infon
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Anbefaler alle på det sterkeste å holde seg unna denne kombinasjonen. Paracetamol er svært skadelig i seg selv, og blandet med alkohol, som også er skadelig, så er det SVÆRT skadelig. Stay away!
Sqq
Sqq's Avatar
Trådstarter
når vi er inne på paralgin forte, hvor mangen gir deg en buzz uansett ? (sløv greie) og hva er grensa på hva som er dødelig ?

Og, bør man ta alle med engang eller etter hverandre når man tar ?
Hvis du insisterer på å bruke PF for moro skyld, bør du vurdere kaldtvannsektraksjon eller hva det heter. Iallfall hvis du har "ubegrenset tilgang".

10g paracetamol kan gi leverskade i en sunn og frisk voksen person. Ikke nødvendigvis dødelig (skal veldig mye til), men heller ikke behagelig. Leveren vil bruke noen måneder på å bli normal igjen, forutsatt at den ikke blir mishandlet underveis.
Ser også ut til at kombinasjonen paracetamol og alkohol ikke er så farlig som jeg trodde, men ingen vits å utsette seg for unødvendig risiko.
Sqq
Sqq's Avatar
Trådstarter
kaldtvannsektraksjon , dette er ?
Sitat av emu
når vi er inne på paralgin forte, hvor mangen gir deg en buzz uansett ? (sløv greie) og hva er grensa på hva som er dødelig ?

Og, bør man ta alle med engang eller etter hverandre når man tar ?
Vis hele sitatet...
Sjekk 'codeine' på vår alles kjære Erowid.com/.org.

Sitat av emu
kaldtvannsektraksjon , dette er ?
Vis hele sitatet...
Nei nå får du bla tilbake en side eller to, kanskje søke på "paralgin" på forumet?