Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2545
Mora mi serverte middag til meg og en kompis, og vi blei plutselig jævlig trøtte begge to... Pluss at vi er mindre følsomme for smerte... WTF!! Sist vi spiste her smakte maten akkurat som spy, så det er sikkert noe muffens.... Hva slags medisiner bør jeg se etter i medisinskapet i tilfelle hun har forgifta oss eller noe? Tenker paralgin forte og zopiclon eller noe...
heroin, kokain, syre, rohypnol?
dårlige kokkeskillz?

HVORFOR skulle moren din forgifte/dope dere ned?
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Donor
Det som er så trist her er at uansett hva du måtte finne ut har én av partene et seriøst problem.
w0t.'s Avatar
Trådstarter
Ikke sant.. Hun er nevrotisk av seg, men nekter å innrømme at hun trenger psykolog.. Har ingen venner, er gift med en tosk som ikke gidder prate med henne, og sønnen hennes fyrer og dropper ut av skolen... Men å prøve å drepe meg synes jeg er å gå litt langt.
KjeXz, tror ikke medisiner i maten er det største problemet her. Tosken hun er gift med er kanskje et sted å begynne.
w0t.'s Avatar
Trådstarter
Meget mulig.. Må få henne til å flytte til oslo så hun kan få seg noen venner.. Er bare stuck up motherfuckers her i byen.. Men lurer på om hun putter ting i maten min ass!
SØK HJELP, særiøst du tror vel ikke at din mor prøver å dope deg ned eller ta livet av deg?
det der hørtes ikke bra ut, ville nok rømt langt bort har mine foreldre gjort noe slikt med meg i mine dager.
Som en del andre sier med finere ord: Det er ikke bare du som er paranoid? Du vet, hvis du er denne sønnen hennes som røyker hasj og dropper ut av skolen, så kan hasjen faktisk ha skylden. Ja, jeg forventer et digert rush hvor mange poster mot-argumenter, men prøv nå i det minste å tenke over om det kan være deg.

At maten smaker spy, kan ha med kokkeferdighetene hennes å gjøre? Kansje hun prøvde noe nytt, for å se om du likte det?

De fleste mødre hater ikke sine barn, og de aller aller fleste vil nok neppe prøve å drepe barnet sitt.
Om de selv mener at livet er et levende helvete, kan de ønske å "beskytte" barna sine fra dette
dette er vel den latterligste topicen jeg har lest!

selv om mora mi/stefaren min/far min hater meg fortidene, så tror jeg ikke dem hadde sløst bort tida på å dope meg.. ja, de hater meg!

selv om det hadde vært fint, så slipper jeg å bruke mine egne penger til valium og apodorm.
Hvis det hadde vært zopiclone hadde dere vel hatt den vanlige drittsmaken i kjeften etterpå
hadde det hvert paralgin forte heller zopiclone så hadde du nok smakt det.men hvis hun fks har brukt benzo så er det smakløst,og da merker du ikke no før etterpå
Sist endret av nemesis86; 8. april 2006 kl. 15:41.
Hadde det vært paralgin forte så måtte hun ha putta oppi MANGE for at man skal bli søvnig. Hvor faen er edit knappen? Kunne ha skrivd dette inn i den forrige posten...