Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2477
Jeg klarte faktisk nesten ikke å sove i natt inntil jeg tok litt Pinex Forte. Noen som vet hva dette inneholder, hørte at det er litt morfin i det.

Men under hele eksamen i dag var jeg småskvetten hele tiden, og da skulle jeg pakke sammen og plugget i musikken på øra, da skvatt jeg som bare faen selv om det var lav musikk og selvfølgelig lurte noen i klassen på hvorfor jeg kastet meg rundt og fektet med armene

Bivirkninger? Har boksen med piller hjemme, men er på jobb nå! Og det er NÅ jeg er nysgjerrig!
http://www.felleskatalogen.no/pasien...BA8EE1B22F.asp

De tre første treffene på google ga deg svar.
Sist endret av froskenfredrik; 30. mai 2005 kl. 14:34.
Trådstarter
Er det nå du skal si at Google.com er en fin ting? Sorry..
Som du sikkert har lest er det kodein som er virkestoff.
Det konverteres i leveren til morfin.
Trådstarter
Det visste jeg ikke, har null peiling på sånt men jeg så at det inneholdt det! Men tror det er grunn nok til at jeg drar matrix moves i klasserommet fordi musikken skrur seg på? aldri vært så skvetten som nå idag! Junkie på en tablett
Det inneholder diverese "lugubre" saker Han jeg deler rom med i millitæret fikk en advarsel av MP etter en pisseprøve fordi pillene blir omformet når du tar dem. Det utskiller seg blant annet morfin ja. Det er derfor det er reseptbelagt.
Bare vær glad du ikke fikk forstoppelse. Det er desidert den kjipeste effekten av slike tabletter! (om du ikke får opiatkløen...)
Sitat av apefaen
Det inneholder diverese "lugubre" saker Han jeg deler rom med i millitæret fikk en advarsel av MP etter en pisseprøve fordi pillene blir omformet når du tar dem. Det utskiller seg blant annet morfin ja. Det er derfor det er reseptbelagt.
Vis hele sitatet...
Det er jo grunnen til at de fungerer så bra mot smerter.
Viss du tenkte på urinprøver, så kan du faktisk ryke på en slik ved og bare spise frøbrød.
Trådstarter
Jeg tenkte ikke så mye på det for å bli tatt med dette, kan jo bare si at jeg har tatt det for nakken!

Men hva er opiatkløen, hvordan ser det ut, er det kløe eller bare en oppdiktet tilstand der man blir helt gal som om det klør no hissig i ræva, men du kan ikke klø deg fordi det er 24 digge jenter forran deg?
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Pinex Forte/Paralgin Forte inneholder kodein og paracetamol. Mest paracetamol, som er virkestoffet i paracet`er.

Opiatkløen, hehe det er overhodet ikke oppdiktet..
Om man spiser opiater for å bli ruset, begynner man å klø, gartantert!
Man klør som oftes i nesen, på leggene, under kneskålen og ved sokke feste.. Hvis man ser på sprøyte narkomane har de ofte sår i ansiktet grunnet kløing..

Sitat fra: Pink - Just like a Pill : "Can`t stay on this morfin `couse it`s making me itch"

Hvorfor det er slik vet jeg ikke.
Trådstarter
hmmm.. det forklarer hvorfor jeg kanskje klør veldig på halsen om morningen Har gjort det i det siste, men så har jeg jo også inntatt Pinex Forte flere ganger i det siste. Har en nakkeskade, også har vi det hjemme.