Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  54 20815
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av Beerbowl Vis innlegg
Hvordan får man satt inn penger på pokerstars ? Funker ikke med visa .. ?
Vis hele sitatet...
Entropay er raskt og rimelig enkelt. Neteller er bra det også men det tar et par dager før du kan gjøre innskudd. Du får ikke satt inn direkte med Visa, du må først overføre til feks Entropay og så overføre fra Entropay til Pokerstars.
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Entropay er raskt og rimelig enkelt. Neteller er bra det også men det tar et par dager før du kan gjøre innskudd. Du får ikke satt inn direkte med Visa, du må først overføre til feks Entropay og så overføre fra Entropay til Pokerstars.
Vis hele sitatet...
Både Neteller og Entropay går på minuttet hos meg.
Sitat av Beerbowl Vis innlegg
Hvordan får man satt inn penger på pokerstars ? Funker ikke med visa .. ?
Vis hele sitatet...
Kjøp Ucash på 7-11 eller narvesen.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av Restyle Vis innlegg
Både Neteller og Entropay går på minuttet hos meg.
Vis hele sitatet...
Når du lager en helt ny bruker? Når jeg lagde ny bruker på Neteller så måtte jeg gjøre en mikrotransaksjon først, og det tok et par dager.
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Når du lager en helt ny bruker? Når jeg lagde ny bruker på Neteller så måtte jeg gjøre en mikrotransaksjon først, og det tok et par dager.
Vis hele sitatet...
Ja. Men når jeg tenker meg om kan det ha noe å si hvor mye du ønsker å sette inn. Vet at de fleste har en form for maksgrense før du må verifisere deg.