Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1560
topic sier det meste, jeg leter etter programmer til å holde regnskap.

noen som kan anbefale meg noe?


(det er snakk om et privat foretak her.)


mvh xhacktly
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Kommer litt an på hva, skal du fakturere etc?

for fakturering, kundedatabase rapportgenerering etc har WinVask fungert for meg.
Mamut skal være kjempebra. Om du synes prisen er stiv kan du bruke google for å sjekke andre leverandører.
Sist endret av >?raw; 1. april 2010 kl. 14:43. Grunn: ...
Gjest
Trådstarter
Sitat av Davxraw Vis innlegg
Mamut skal være kjempebra. Om du synes prisen er stiv kan du bruke google for å sjekke andre leverandører.
Vis hele sitatet...
ja har prøvd google men finner ikke noe som likner (jeg har også lett på trackers osv etter cracket versoner men det fins ikke)
Om du bare skal føre regnskap og ikke fakturere osv hva med bare et regneark?
Jeg har prøvd Winvask som nevnt tidligere, og det virker veldig ok til å være gratis. Mamut skal i følge mamma være det beste programmet, men det koster da...
Gjest
Trådstarter
Sitat av fulloggal Vis innlegg
Jeg har prøvd Winvask som nevnt tidligere, og det virker veldig ok til å være gratis. Mamut skal i følge mamma være det beste programmet, men det koster da...
Vis hele sitatet...
flere foreslår Winvask så da skal jeg prøve det:P

men det må da finne noe som linker på mamut (opensource software)

Sitat av Dodecha Vis innlegg
Kommer litt an på hva, skal du fakturere etc?

for fakturering, kundedatabase rapportgenerering etc har WinVask fungert for meg.
Vis hele sitatet...
ja fakturering jeg tror egentlig Winvask blr det beste som er free (jeg kan jo heller investere i mamut senere hvis det blir behov for det.

eller så er det noe som heter Faktura Larsen 0.7
Sist endret av random40348; 1. april 2010 kl. 15:36.
Skulle til å skrive faktura larsen.
Men det har jeg ikke fått til å virke. Det har ikke noe regnskapsoversikt. Kun lage fakturaer...
Visma skal väre et bra og enkelt program
Som nevnt tidligere har Mamut noen gode programmer.
http://www.mamut.com/no/shop/productgroup.asp?gid=301
Bruk excel, det gjør jeg.