Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  453 223217
Sur og sarkastisk
droppboks's Avatar
Sitat av MyBallantine Vis innlegg
Om du setter opp TOR manuelt tenker jeg du kan bruke Chrome. Du risikerer jo at installasjon/konfigurasjonen blir feil slik at du slett ikke surfer anonymt selv om du kanskje tror det.

Det enkleste er jo å benyttet den ferdige løsningen av TOR og ferdig med det. Så får du heller leve med å bruke FF når du skal bevege deg i stealthmode på nettet.
Vis hele sitatet...
Det jeg mente var: Jeg surfer vel IKKE anonymt med Chrome? Har ikke tillit til å gi passordene mine til alle nodene på Tor. Men du svarte jo forsåvidt på det også så...
▼ ... noen uker senere ... ▼
Vet ikke om noen har spurt om det samme enda, men anywho.
Jeg lastet ned TOR, åpnet browseren, skiftet IP rundt 9 ganger for å være på den sikre siden. men .onion-lenken til Hidden Wiki funker ikke. (kpvz7ki2v5agwt35.onion), alt den gir meg er "connection has been timed out". hva skal jeg gjøre?
Sitat av ComaAmerica Vis innlegg
Vet ikke om noen har spurt om det samme enda, men anywho.
Jeg lastet ned TOR, åpnet browseren, skiftet IP rundt 9 ganger for å være på den sikre siden. men .onion-lenken til Hidden Wiki funker ikke. (kpvz7ki2v5agwt35.onion), alt den gir meg er "connection has been timed out". hva skal jeg gjøre?
Vis hele sitatet...
Er nok tatt ned eller så drives det vedlikehold der. Får det samme selv, og flere som heller ikke kommer seg inn. Men lurker du nok finner du mirror's av The Hidden Wiki (hint: core.onion)
Er nok spennende å utforske "Deep web", men det er så utrolig mange syke ting som du aldri kunne forestilt deg der ute.
Fra egen erfaring har dette endret endel av mine syn på mennesker generelt. Har ikke så veldig mye mer å med dele enn
et eksempel på noe som er der og som får meg til å føle meg utrolig skjelven.


http://static.fjcdn.com/comments/Welcome+to+the+deep+web+would+you+like+a+chopped+_d6255979400b782ec6315eeee5a7e4e8.jpg
Sist endret av bruneApe; 28. mars 2012 kl. 16:09. Grunn: Lettere å lese
Sitat av Eplegutten Vis innlegg
Er nok tatt ned eller så drives det vedlikehold der. Får det samme selv, og flere som heller ikke kommer seg inn. Men lurker du nok finner du mirror's av The Hidden Wiki (hint: core.onion)
Vis hele sitatet...
Fant ut problemet kort tid etter jeg postet. Føyde bare på ".to" bak onion.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Hvordan gjør man det med betaling?
BAD MOTHERFUCKER
Tomacco's Avatar
Sitat av Wonderland Vis innlegg
Hvordan gjør man det med betaling?
Vis hele sitatet...
Bitcoins feks, eller Paypal. Kommer ann på hvor trygg du vil være
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Sitat av Wonderland Vis innlegg
Hvordan gjør man det med betaling?
Vis hele sitatet...
Bitcoins eller kontant.
Der jeg skal handle fra godtar de ikke paypal, bare bitcoin.. men hvordan betaler man med det? er litt ny i dette
Sitat av Wonderland Vis innlegg
Der jeg skal handle fra godtar de ikke paypal, bare bitcoin.. men hvordan betaler man med det? er litt ny i dette
Vis hele sitatet...
Er det virkelig så vanskelig å google "how to use bitcoin"?
Ærlig talt - eplegutt. Svar som det der er totalt meningsløse.
Om du ikke har førstehåndskunnskap om bitcoins eller du ikke ønsker å dele din kunnskap så kan du jo bare la være å svare?

Wonderland ønsket helt sikkert å få frem forskjellige synspunkter rundt sikkerhet, sporbarhet etc. fra mennesker som selv har brukt, kjøpt og betalt med bitcoins.

Ontopic:
Har ikke særlig stor erfaring selv men jeg lest endel om emnet.
Såvidt jeg har lest så er det svært liten risiko forbundet med betaling med bitcoins. Enkelte har også en "tumbler"-funksjon som skal gjøre det ekstra vanskelig å spore bitcoins. Sikkerhet er slik jeg forstår god men ved feks tap av pc der bitcoins ligger kan det kanskje missbrukes.

Et større problem kan være svingninger i kursen - dette er jo en totalt uregulert valuta med alle fordeler og ulemper det gir.

Ved bruk av feks spendon og en IP som ikke tilhører seg selv bør det være tilnærmet absolutt trygt å bruke bitcoins.
Ønskes større sikkerhet enten det nå gjelder sporbarhet eller whatever så kan en jo bruke cash, kunst, gull eller droger som betalingsmiddel.
Sist endret av random67489; 7. mai 2012 kl. 11:48.
Er inne på tornett nå.
Noen som kan sende over linken til #the hidden wiki" ?
Finner den ikke -.-
Sitat av thomas23 Vis innlegg
Er inne på tornett nå.
Noen som kan sende over linken til #the hidden wiki" ?
Finner den ikke -.-
Vis hele sitatet...
Your Google-fu is weak my friend.
Sitat av thomas23 Vis innlegg
Er inne på tornett nå.
Noen som kan sende over linken til #the hidden wiki" ?
Finner den ikke -.-
Vis hele sitatet...
Pluss at det skjer ofte at sider på deep web flyttes i det stille - da virker plutselig ikke linker lengre og du må lete opp den nye linken. Om du leter feks på freak så finner du linken - har ikke spart den så kan ikke linke men du finner den på forumet.
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Tips til anonymisering av bitcoin legg penger inn på paypal, putt de inn på en second life account så tar du dem ut og legger dem inn på en ny paypal konto, så kjøper du BitCoins da er det ganske vanskelig å spore hvor penga starta.
Sitat av Melcor Vis innlegg
Tips til anonymisering av bitcoin legg penger inn på paypal, putt de inn på en second life account så tar du dem ut og legger dem inn på en ny paypal konto, så kjøper du BitCoins da er det ganske vanskelig å spore hvor penga starta.
Vis hele sitatet...
Eller kanskje ennå bedre å bruke et prepaid card for å kjøpe bitcoins.
Feks spendon.
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Sitat av Melcor Vis innlegg
Tips til anonymisering av bitcoin legg penger inn på paypal, putt de inn på en second life account så tar du dem ut og legger dem inn på en ny paypal konto, så kjøper du BitCoins da er det ganske vanskelig å spore hvor penga starta.
Vis hele sitatet...
Stikk til utlandet og kjøp PaySafe, eller hva enn de heter, og bruk den for å sette inn på paypal.
Ble faktisk meget interessert for dette. Startet vel rundt i 2010. Det finnes så mye sykt der ute. Der er nesten grotesk. Vi snakker om folk som betaler voksne menn for å ligge med datteren deres. Men det finnes da mye "positive" ting der og.
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Prepaid fungerer, men for de som (av en eller annen merkelig grunn) ikke har mulighet til dette så anbefaler jeg å gå via Second Life før du kjøper BitCoins

Sitat av Benkern Vis innlegg
Ble faktisk meget interessert for dette. Startet vel rundt i 2010. Det finnes så mye sykt der ute. Der er nesten grotesk. Vi snakker om folk som betaler voksne menn for å ligge med datteren deres. Men det finnes da mye "positive" ting der og.
Vis hele sitatet...
Ja, bare man vet hvor man skal lete så finner man en god del "positive" og interesanne ting. (vil anbefale TorLibrary: http://am4wuhz3zifexz5u.onion)
Sitat av MyBallantine Vis innlegg
Ærlig talt - eplegutt. Svar som det der er totalt meningsløse.
Om du ikke har førstehåndskunnskap om bitcoins eller du ikke ønsker å dele din kunnskap så kan du jo bare la være å svare?

Wonderland ønsket helt sikkert å få frem forskjellige synspunkter rundt sikkerhet, sporbarhet etc. fra mennesker som selv har brukt, kjøpt og betalt med bitcoins.
Vis hele sitatet...
Poenget mitt var ikke å angripe WonderLand - jeg beklager det.

Det jeg var ute etter var å si ifra, for jeg blir stadig oppgitt over folk som ikke klarer og google, og om de er ute etter førstehåndsinformasjon vedrørende bitcoins søker det opp her på forumet. Det virker som om søkefunksjonen er en knapp beregnet til å være pynt.

Om du ikke finner svarene dine så er det ikke problem å opprette nytt innlegg - men da helst i den spesifikke tråden, i steden for å legge den i andre tråder.
Jeg innser at denne tråden handler om Deep Web / Invisible Web og da selvfølgelig alt det måtte føre med seg. Likevel, om man da er ute etter svar på egne erfaringer rundt kjøp og bruk av bitcoins så tar man det den respektive tråden opprettet spesielt for det.

Så i bunn og grunn blåste toppen av da jeg har sett meg litt lei av at folk ikke bruker søkefunksjonen aktivt her på forumet og på nettet ellers.
Sitat av Eplegutten Vis innlegg
Poenget mitt var ikke å angripe WonderLand - jeg beklager det.

Det jeg var ute etter var å si ifra, for jeg blir stadig oppgitt over folk som ikke klarer og google, og om de er ute etter førstehåndsinformasjon vedrørende bitcoins søker det opp her på forumet. Det virker som om søkefunksjonen er en knapp beregnet til å være pynt.

Om du ikke finner svarene dine så er det ikke problem å opprette nytt innlegg - men da helst i den spesifikke tråden, i steden for å legge den i andre tråder.
Jeg innser at denne tråden handler om Deep Web / Invisible Web og da selvfølgelig alt det måtte føre med seg. Likevel, om man da er ute etter svar på egne erfaringer rundt kjøp og bruk av bitcoins så tar man det den respektive tråden opprettet spesielt for det.

Så i bunn og grunn blåste toppen av da jeg har sett meg litt lei av at folk ikke bruker søkefunksjonen aktivt her på forumet og på nettet ellers.
Vis hele sitatet...
Vel her er jeg totalt uenig med deg. Det JEG hater mest av alt er besserwissere som for enhver pris skal påpeke at folk kan bruke Google og skal rakke ned på dem pga av det. Et forum har en dynamikk og det er den felles brukermassen som skaper dynamikken. Forsøk heller å være en positiv bidragsyter eller la kort og godt være å svare på innlegg.

Er også totalt uenig med deg om å plassere slike innlegg i egne tråder. Er ingen vits å søple ned forumet med flere nesten like tråder - for tro meg da er det faktisk brukere som straks skal rakke ned på trådstarter også for å ha laget en ny tråd når det alt eksisterer en tråd.

Og når det gjelder akkurat denne saken så var kanskje innlegget formulert litt upresist men forsøk også selv å legge litt godvilje til når du leser innlegg og ikke bare vær den "super-kule" grinebiteren som skal rakke ned på andre for fremstå bedre selv. For vet du hva - du blir faktisk du selv som fremstår som raringen her.

Det er mange brukere av forumet - naturligvis vil det også være like mange meninger om ymse ting - fremfor at dere går rundt og skal være forumets voktere om det er noe dere er uenige i mtp plassering av innlegg, evt. googling eller hva det nå er det ikke liker - hva med å heller svare på spørsmålet eller la være om det føles bedre. Så kan dere heller ta klagingen på pm? En blir unektelig lei av å lese alle innlegg om google også ser du....

Jeg for min del irriterer meg mer over folk som alltid skal påvise andres feil og mangler heller enn å forsøke å bidra positivt.

Avsluttningsvis vil jeg bare legge til at forumet har moderatorer så det er faktisk ikke behov for flere "forum-politi".
Sitat av MyBallantine Vis innlegg
Vel her er jeg totalt uenig med deg. Det JEG hater mest av alt er besserwissere som for enhver pris skal påpeke at folk kan bruke Google og skal rakke ned på dem pga av det. Et forum har en dynamikk og det er den felles brukermassen som skaper dynamikken. Forsøk heller å være en positiv bidragsyter eller la kort og godt være å svare på innlegg.

Er også totalt uenig med deg om å plassere slike innlegg i egne tråder. Er ingen vits å søple ned forumet med flere nesten like tråder - for tro meg da er det faktisk brukere som straks skal rakke ned på trådstarter også for å ha laget en ny tråd når det alt eksisterer en tråd.

Og når det gjelder akkurat denne saken så var kanskje innlegget formulert litt upresist men forsøk også selv å legge litt godvilje til når du leser innlegg og ikke bare vær den "super-kule" grinebiteren som skal rakke ned på andre for fremstå bedre selv. For vet du hva - du blir faktisk du selv som fremstår som raringen her.

Det er mange brukere av forumet - naturligvis vil det også være like mange meninger om ymse ting - fremfor at dere går rundt og skal være forumets voktere om det er noe dere er uenige i mtp plassering av innlegg, evt. googling eller hva det nå er det ikke liker - hva med å heller svare på spørsmålet eller la være om det føles bedre. Så kan dere heller ta klagingen på pm? En blir unektelig lei av å lese alle innlegg om google også ser du....

Jeg for min del irriterer meg mer over folk som alltid skal påvise andres feil og mangler heller enn å forsøke å bidra positivt.

Avsluttningsvis vil jeg bare legge til at forumet har moderatorer så det er faktisk ikke behov for flere "forum-politi".
Vis hele sitatet...
Så flott, da handler vi etter to forskjellige prinsipper da. Jeg har aldri sagt at vedkommende skal søple ned forumet med nesten like tråder, jeg påpekte bare det at det allerede finnes en plass der bitcoins diskuteres, og da er det kanskje enklere og ryddigere å lese seg frem til / få svar der.

Jeg prøver heller ikke å være en besserwisser, grinebiter eller forumpoliti, jeg bare påpekte at det må gå an å søke seg fram om det er noe en lurer på. Greit, jeg innser at svaret mitt kanskje ikke passa inn siden dette er en tråd om deepweb og da naturligvis bitcoins, alt jeg ville si var at det finnes flust på nettet allerede om det emnet.

Forumet vil så klart stoppe opp om alle skulle søkt seg fram til alt mulig. Det har jeg forståelse for. Når brukere da i enkelte innlegg (og til og med tråder) stiller spørsmål et søk ville gitt svar på fortere enn knyst, så synes jeg det burde lyse ei varsellampe.
Men om man da etter å ta tatt et søk står igjen med spørsmål eller hva det måtte være, så er det naturligvis fritt fram for å lage et innlegg. Det jeg reagerer på, er innlegg som muligens kunne ha blitt besvart med lurking her og der.

Jeg bestemmer ikke hvem og hva som skrives her, jeg bare påpeker at det går an å snoke rundt litt først.

WonderLand sitt innlegg passa inn i denne tråden, det ser jeg og jeg beklager om jeg tråkka på noen tær, men likevel så har jeg sett nok av innlegg som er så opplagt søkemateriell at det nesten ikke går an. Derfor reagerte jeg på den måten jeg gjorde.

Vi tenker helt forskjellig, og sånn er det bare.
Jaja som du sier så er folk forskjellige - selv ble jeg faktisk utestengt fra forumet etter et oppfølgingsspørsmål i en tråd jeg selv hadde startet. Da jeg skulle inn på forumet stod det bare noe slikt som at freak ikke er min private google.....og at jeg var låst ute en ukes tid. Faen som det kokte i hodet da. Utestengt assa. Jævla strengt.

Kanskje mine dårlige erfaringer med moderatorene som gjør at jeg har lett for bli irritert om jeg føler noen tar rollen som forum-politi? Vel vi må jo alle justere oss inn for å ha et best mulig forum så jeg får starte med meg selv da. Neste gang jeg leser en post som øker blodtrykket så skal jeg heller telle til 10 en gang eller 3 før jeg svarer. For å være krystall-klar så sier jeg altså beklager for jeg gikk vel hardt ut i forrige innlegg. Vi er jo egentlige enige - vi ønsker oss jo begge best mulig forum.
Sist endret av random67489; 13. mai 2012 kl. 09:24.
reach for the sun
Noen som vet ang toll osv, om varen jeg bestiller blir stoppa i tollen, får jeg rassia hjemme eller hva gjør jeg? bor hjemme med foreldrene mine så skulle vist det før jeg bestiller snakk om weed,hasj og lsd
Sitat av feelthepain Vis innlegg
Noen som vet ang toll osv, om varen jeg bestiller blir stoppa i tollen, får jeg rassia hjemme eller hva gjør jeg? bor hjemme med foreldrene mine så skulle vist det før jeg bestiller snakk om weed,hasj og lsd
Vis hele sitatet...
Du blir nok kalt inn til avhør om varen blir stoppet. I avhøret så nekter du hele tiden. Det er politiets jobb å bevise at du bestillte, og det klarer de ikke hvis det ikke går an å spore transaksjonen.

Deretter blir saken henlagt på grunn av bevisets stilling.

Nekt hele tiden, om du tilslutt innrømmer så har du gjort det værre for deg selv når du har nekta så lenge.
Sitat av feelthepain Vis innlegg
Noen som vet ang toll osv, om varen jeg bestiller blir stoppa i tollen, får jeg rassia hjemme eller hva gjør jeg? bor hjemme med foreldrene mine så skulle vist det før jeg bestiller snakk om weed,hasj og lsd
Vis hele sitatet...
Om du bestiller i ditt eget navn og til din families postkasse fortjener du det jo nesten.
Sett opp en dummy-postkasse og gjør alt du kan for å forbli anonym og du bedrer sjangsen på å ikke bli tatt.

Men uansett, om tollvaktene har lite å gjøre en dag så kan de nok fortsatt spore deg opp på det ene eller andre viset. Bare så du er klar over det
Vært å snoket litt på deep web, aldri igjen. så noe av det kvalmeste jeg noen gang har sett der i hele mitt liv, noen syke folk der..
Sitat av Synderen Vis innlegg
For å få tilgang til det de kaller Deep Web så må du bruke Tor, som vil fungere som er en anonymiserings tjeneste. Bruker du Tor og kobler deg til feks freak.no så vil trafikken hoppe kryptert igjennom flere noder til den når det som kalles exit node. Exit noden vil så koble seg til freak.no og sende trafikken tilbake igjen samme veien den kom. Resultatet er at freak.no ikke vil se at det var du som egentlig spurte om å koble deg til, men vil se exit noden.
Vis hele sitatet...
Går ikke dette ekstremt tregt da? Kan ikke tenke meg at dette er noen særlig god brukeropplevelse...
Ja det går tregt og det er en dårlig brukeropplevelse men det er en relativt sikker måte å besøke nettets mørke avkroker. Du får ikke like sikker surfing på en like enkel måte uten TOR. Så da må du altså velge. Tregt og sikkert eller raskt og usikkert.

Sørger du for å aldri være tilknyttet egen IP i det hele tatt blir det ennå sikrere. Tror de mest paranoide også lager seg en fiktiv mac-adresse slik at ikke engang nettverkskortet kan spores. Da bør du være rimelig trygg.

Ikke gjør online transaksjoner som kan spores tilbake til deg eller log deg på tjenester du ellers bruker med innlogging etc så bør du være rimelig sikker.

Ville vært morsomt om noen nettverks-guruer kunne sagt litt om hvordan man kan være anonym uten TOR men likevel med en forholdsvis god sikkerhet. Regner med å bruke andres nett er trinn 1 - men det bør jo være mer enn kan gjøre for å ha raskere surfing enn med TOR? Kjøre OS i RAM og dra ut strømmen om det banker på?

Er nok mange som kan mye mer enn meg om dette så om noen vil fylle på med hva mer en kan gjøre for å være anonym så er jo det flott.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Noen som har erfaring med kjop av weed pa deep web?
Sitat av Pancamo Vis innlegg
Noen som har erfaring med kjop av weed pa deep web?
Vis hele sitatet...
ja, funker fett det
▼ ... over en måned senere ... ▼
Lett etter et svar på et spørsmål og det er følgende; Må jeg bruke programmer som skjuler IP, og holder det å følge denne oppskriften?

1. Lastet ned TOR
2. Åpnet TOR
3. På skjermen (Vidalia Control Panel) hvor man ser at TOR setter opp en forbindelse, trykk på "use a new identity". Sjekk at TOR har koblet seg til nettverket.
4. Sett inn denne linken i Aurora (firefox) vindeuet som åpner seg:
http://kpvz7ki2v5agwt35.onion/wiki/index.php/Main_Page (hidden wiki)
5. Funker som bare det. Jeg måtte vente ca 30 sekunder før siden kom opp på skjermen.
Sitat av romeroo Vis innlegg
Lett etter et svar på et spørsmål og det er følgende; Må jeg bruke programmer som skjuler IP, og holder det å følge denne oppskriften?

1. Lastet ned TOR
2. Åpnet TOR
3. På skjermen (Vidalia Control Panel) hvor man ser at TOR setter opp en forbindelse, trykk på "use a new identity". Sjekk at TOR har koblet seg til nettverket.
4. Sett inn denne linken i Aurora (firefox) vindeuet som åpner seg:
http://kpvz7ki2v5agwt35.onion/wiki/index.php/Main_Page (hidden wiki)
5. Funker som bare det. Jeg måtte vente ca 30 sekunder før siden kom opp på skjermen.
Vis hele sitatet...
TOR ER programmet som skjuler IPen! :-)
Bare å kjøre i vei!
Sitat av Echodius Vis innlegg
TOR ER programmet som skjuler IPen! :-)
Bare å kjøre i vei!
Vis hele sitatet...
Okei, det jeg missforsto! Har funnet et par linker, ene er til Tor Library og den andre er jeg litt usikker på men har funnet den i denne tråden. Har lyst til å utforske litt generelt, politikk, media og lignende, holde meg utenfor dette altfor grove barneporno-opplegget og være inne på det mer realistiske. Har du noen forslag til linker eller vil jeg klare meg med den jeg har? (am4wuhz3zifexz5u.onion)
Si meg, er det noen vennlige sjeler som har lyst å slå av en liten prat med dette ang. Deep Web?
Dette hadde jeg satt meget stor pris på.
Beklager for double post.

I am mindblown.
Deep Web har ufattelig mye informasjon som er fantastisk.

Den forrige posten var egentlig latterlig, jeg beklager for det.
Det jeg ville frem til var å komme dypere, uten å ta det offentlig på forumet.

Jeg vil grave, og grave helt til jeg har nådd veis ende, og jeg trenger kontakter og noen som kan hjelpe meg videre.
Er ikke så fryktelig imponert over deepweb. Det eneste du kanskje kan bruke det til er å kjøpe weed anonymt over nettet om du ønsker det eller se enormt syke bilder av babyer som blir spermet på. Er fullt mulig å se folk bli drept og lemlestet på vanlig internett om du ønsker det. Som f.eks. på http://www.bestgore.com/ eller http://theync.com.

Er ikke så fryktelig imponert over deepweb. Det eneste du kanskje kan bruke det til er å kjøpe weed anonymt over nettet om du ønsker det eller se enormt syke bilder av babyer som blir spermet på. Er fullt mulig å se folk bli drept og lemlestet på vanlig internett om du ønsker det. Som f.eks. på http://www.bestgore.com/ eller http://theync.com.
Sitat av homoludens Vis innlegg
Er ikke så fryktelig imponert over deepweb. Det eneste du kanskje kan bruke det til er å kjøpe weed anonymt over nettet om du ønsker det eller se enormt syke bilder av babyer som blir spermet på. Er fullt mulig å se folk bli drept og lemlestet på vanlig internett om du ønsker det. Som f.eks. på http://www.bestgore.com/ eller http://theync.com.
Vis hele sitatet...
Så er det ikke dette jeg er ute etter.
Forums og menneskene derimot fascinerer meg svært mye.
Jeg sliter enda med å få bitcoins, skjønner veldig lite av det...
Sitat av Wonderland Vis innlegg
Jeg sliter enda med å få bitcoins, skjønner veldig lite av det...
Vis hele sitatet...
1. Last ned og installer Bitcoin-klienter herfra: http://sourceforge.net/projects/bitc...p.exe/download

2. Kjøpt bitcoin med kredittkort fra https://bitcoinnordic.com/

Letteste måten for oss nordmenn, men det er litt avgifter fra bitcoinnordic, kan få det billigere, men det er mer stress å lære.
Trådstarter
Sitat av homoludens Vis innlegg
Er ikke så fryktelig imponert over deepweb. Det eneste du kanskje kan bruke det til er å kjøpe weed anonymt over nettet om du ønsker det eller se enormt syke bilder av babyer som blir spermet på. Er fullt mulig å se folk bli drept og lemlestet på vanlig internett om du ønsker det. Som f.eks. på http://www.bestgore.com/ eller http://theync.com.
.
Vis hele sitatet...
Vil tro de aller færreste er på utkikk etter et nytt sted å handle de eventuelle rusmidlene man bruker eller å leie en leiemorder når de oppsøker slike sider. Ei heller å kjøpe en eller annen form for sexslave. Det gjelder i alle fall for meg.

Det som dog faller naturlig er nysgjerrigheten rundt slike ting. Det å kunne finne ut av hva som finnes ute der på egenhånd uten å måtte ta i bruk alt av tjenester og produkter.
Til de som vil lese litt om Deep Web så står det en artikkel på 6 sider om det i magasinet ALFA som kom ut igår
▼ ... over en uke senere ... ▼
Mulig å få scannet den og lagt ut her?
Bygdetulling
varg300's Avatar
Det finnes jo en liten Linux-Distro som heter Tails som er ferdig satt opp med Tor og hele sulamitten.
Dete er en slik live-cd som kan kjøres uten og instalere noe.
Denne lagrer heller ingen ting på maskinen din...

Jeg har en kjempeliste (5-600+) med "Løk-adresser" viss noen er interessert.
Noen står det beskrevet hva er for noe, andre ikke -Så det kan muligens bli en ubehaglig overaskelse eller to...
Jeg har ikke testa halvparten av dem engang, men de fleste jeg har prøvd ser ut til å fungere
Sitat av varg300 Vis innlegg
Det finnes jo en liten Linux-Distro som heter Tails som er ferdig satt opp med Tor og hele sulamitten.
Dete er en slik live-cd som kan kjøres uten og instalere noe.
Denne lagrer heller ingen ting på maskinen din...

Jeg har en kjempeliste (5-600+) med "Løk-adresser" viss noen er interessert.
Noen står det beskrevet hva er for noe, andre ikke -Så det kan muligens bli en ubehaglig overaskelse eller to...
Jeg har ikke testa halvparten av dem engang, men de fleste jeg har prøvd ser ut til å fungere
Vis hele sitatet...
Jeg vil gjerne ha
Bygdetulling
varg300's Avatar
Sitat av Silfest Vis innlegg
Jeg vil gjerne ha
Vis hele sitatet...
Her: http://88.89.140.46/text/lauk.txt
Har lagt denne på min egen Apache-installasjon, vil ikke legge dette ut på megaupload/DropBox eller noe slikt...

En del av dette kommer i fra våre alles favoritt image-board, så vær oppmerksom på at en del av disse kan være litt av hvert
Å bruke 10minutter på DeepWeb var som å besøke internetts barndom da ufattelig mye dritt var lett tilgjengelig.

Besøkte endel tilfeldige Onion links og havnet på ting som Gay Pedo network og annen styggedom.
Sikkert noe interessant her og ,men fy f*** hvor mye dritt mennesker lager.
Leste nettopp artikkelen i Alfa, der referer de til freak forumet angående folk som har handlet weed ol på nett..lol

Her er et dårligt bilde med telefonen, men dere ser jo hva som står..hehe
Sist endret av Balotelli; 31. juli 2012 kl. 20:12.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Balotelli Vis innlegg
Leste nettopp artikkelen i Alfa, der referer de til freak forumet angående folk som har handlet weed ol på nett..lol

Her er et dårligt bilde med telefonen, men dere ser jo hva som står..hehe
Vis hele sitatet...
Virkelig fantastisk at de sier akkurat hvor de fant dette og siterer direkte.

Noe forteller meg at disse som skriver slike artikler virkelig ikke gjør så forferdelig mye research/jobb rundt/med artikkelen.
lol, jeg er kjendis