Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 769
Emne sier det meste. Når Winamp bytter sang så er det et lite delay.. Det er veldig irriterende når man hører på albumer som er mixa sammen. Mener jeg så en innstilling en gang, men finner det ikke..

Noen som vet?
Har ikke hatt det problemet. Er du sikker på at det ikke er lagt inn stillhet etter sporene når musikken ble rippet?
Er der ikke en liten funksjon som gjør sånn at winampen demper volumet ved sangbytte?
At det tar litt tid kan jo være for at Winamp bruker en del resurser... Har ikke hatt det problemet ditt før!
Bruker du modern skin til winamp, er det en liten knapp på equalizeren, ved siden av et tall. Knappens logo er to piler som går i samme retning. Trykk den knappen så det lyser, sett tallet til ca 3 sekunder, og sett equalizeren til On.

Ingen pause, bare en crossover fade mellom sangene.
Kan være du også må sette opp bufferrate. Vet hvertfall at det hjalp for min del.
Hvis du laster ned denne:

http://www.winamp.com/plugins/details.php?id=107818

Så er problemet borte... Eller så er det innstillinger for dette i Winamp, men denne er bedre. Vil ikke anbefale deg å bruke Crossfader siden musikken allerede er cf, da blir det rart...
Den plug-in'en var akkurat det jeg lette etter! Takker

Takker alle andre her oxo for å ha hjulpet
Sitat av Spacerunner
Den plug-in'en var akkurat det jeg lette etter! Takker

Takker alle andre her oxo for å ha hjulpet
Vis hele sitatet...
Det tok meg ca 5 sekunder å finne den...
Sitat av Thedeeq
Det tok meg ca 5 sekunder å finne den...
Vis hele sitatet...
Har sagt det før, noen her må lage et søkekurs
Har sett det mange ganger og opplevd det selv; man leter etter noe, finner det ikke, spør her og vips tryller en freak frem akkurat den linken man trenger...
Noen som påtar seg jobben?
Takk takk ! Uten S.
Problemet er at man ofte ikke finner sånne sider før man kan søke og da trenger man jo ikke den infoen
Men nå har jeg de iværtfall