Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  39 3502
Weeds Season 7 begynte i går, noen som følger med?

Holder serien fortsatt? Hva syns dere?
Følger med på Weeds

Så den nyeste episoden i dag, ble ikke imponert. Me det skal bli artig å følge med på hva som skjer
Følger med sporadisk men synes det har gått nedover og nedover de siste sesongene. Nå er det mer sånn at jeg laster det ned hvis jeg kjeder meg og ser at det tilfeldigvis har kommet ut en ny episode.
wow, takk for tipset man, hadde helt gått gjennom sprekkene her
Vet ikke hva det er med Weeds. Sesongene blir dårligere og dårligere, men jeg føler en slags tilknytning til de forskjellige karakterene som får meg til å se videre. Skal ikke lyve om at den første episoden i sesong 7 fikk meg til å se neste Syntes det jo også er veldig morsomt at de er i ett land ikke så langt fra mitt kjære hjemland, og at andy og doug er guider i christiania. Selve nancy blir jeg mer og mer unintressert i, men Shane,Silas,Andy og doug er alltid like underholdene.
fxxked's Avatar
Trådstarter
Når jeg tenker tilbake tror jeg at jeg likte alle oddetalls sessongene, mens partall har vært litt mer jall?
Sist endret av fxxked; 28. juni 2011 kl. 21:01.
Sitat av fxxked Vis innlegg
Når jeg tenker tilbake tror jeg at jeg likte alle oddetalls sessongene, mens partall har vært litt mer jall?
Vis hele sitatet...
Er ikke helt enig der, men hvis logikken din stemmer så blir jo denne sesongen bra
Synes Weeds var konge i starten, men har tapt seg enormt.

Håper det egentlig slutter snart, da jeg alltid må se ferdig serier jeg har begynt på.
Er på episode 12, sesong 4
Liker serien utrolig mye. Nancy er hot
Du kødder? *dowloading*
Fyfaen, det her har jeg venta på
Enig med folket at serien har tapt seg, men det er jo litt som med filmer. Den første filmen i en serie er alltid den beste fordi det er noe nytt. Matrix, Ringenes herre og Cube er alle filmer med samme utvikling.

Weeds er fortsatt bra, det er bare vanskeligere å se det nå. Jeg satt oppe i natt bare for å se episode 1 med en gang den kom ut. Weeds er og blir en av mine all time favourites. Sesong 6 har forøvrig vært en av de beste sesongene hittil IMO. Sesong 7 skal jo være den avsluttende sesongen på alt, så vi får se hvordan det går. =)
Følger selv sporadisk med på denne serien, men dette er mer fordi jeg liker å kunne se ett par episoder av gangen når jeg først ser så sparer meg litt :-) Har hatt en liten pause fra sist jeg så så har mange episoder forran meg.

Er enig i at det har gått litt nedover med handlingen fra sesong til sesong. Er selv bare på 3 nå så kan ikke uttale meg så særlig om de senere sesonger men i'll be back. Alt i alt er den så sant sett fra starten alltid en underholdende serie du bare nesten MÅ se hva som skjer i neste.
fxxked's Avatar
Trådstarter
Sitat av Boo-Boo Vis innlegg
Enig med folket at serien har tapt seg, men det er jo litt som med filmer. Den første filmen i en serie er alltid den beste fordi det er noe nytt. Matrix, Ringenes herre og Cube er alle filmer med samme utvikling.
Vis hele sitatet...
Det er vel få filmer som har tapt seg like mye som Politiskolen eller Smokey and the Bandit.
Jeg savner good old days med weeddyrkingen, salg, gangstershit og alt trøbbelet rundt det. Og selvfølgelig Agrestic.

Nå har det jo tatt helt av, og kommet helt ut av kontroll. Lurer på hvordan de skal ro dette i land på en grei måte.
fxxked's Avatar
Trådstarter
Air dates
Sist endret av fxxked; 29. juni 2011 kl. 09:41.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Enig med Pyromanic.

Pleier selv å se noen episoder før jeg sovner, tenkte å begynne på sesong 7 nå. :P
Så nettopp S07E02 nå, og jeg må si at det holder god kvalitet enda:-)
Jeg har sett alt fram til midten av 6. sesong, da orket jeg ikke mer, fordi jeg syntes serien rett og slett ble kjedelig.
Men jeg er veldig glad i alle karakterne, og vil jo se utviklingen videre. Dersom sesong 7 er avsluttende må jeg vel hive meg på igjen. Sesong 3, med Mary Kate var fet. Kommer hun tilbake?
fxxked's Avatar
Trådstarter
Jeg syns 7ern tar seg opp.

4 og 6 var de sessongene jeg ikke likte.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Likte det kjempegodt før, men etter sesong 5 begynte jeg og miste interesse.
Sitat av fxxked Vis innlegg
Jeg syns 7ern tar seg opp.

4 og 6 var de sessongene jeg ikke likte.
Vis hele sitatet...
Jeg fulgte med på Weeds de tre første sesongene. Blei vel som alle andre fascinert over konseptet, og karakterene, men i sesong 4 tok det en litt for teit retning for min del, og sluttet å se på etter noen episoder.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Nå har jeg sett alt opp til de siste episodene i sesong 7.
Sesong 7 er litt interessant, og midten av sesong tar seg opp mot slutten. Det er faktisk veldig spennende. 1.episode av sesong 7 er helt konge. Hehe.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Oppdater denne tråden nå siden sesongen er ferdig.

Hva syntes dere om avslutningen, og det som skjedde på slutten?

Tror dere serien er ferdig eller, siden en viss person kanskje ikke kommer til og være med.
Sitat av kimmy9gga Vis innlegg
Oppdater denne tråden nå siden sesongen er ferdig.

Hva syntes dere om avslutningen, og det som skjedde på slutten?

Tror dere serien er ferdig eller, siden en viss person kanskje ikke kommer til og være med.
Vis hele sitatet...
Hvor fant du S07E13? Finner den ikke. Og IKKE kom med flere spoilere.

Fant den nå, kommer med edit etterpå
Sesong 8 er bekreftet
Sitat av UncleAndy Vis innlegg
Hvor fant du S07E13? Finner den ikke. Og IKKE kom med flere spoilere.

Fant den nå, kommer med edit etterpå
Vis hele sitatet...
Sorry, prøvde og røpe minst mulig, men var skikkelig ivrig på og vite om det kom til og fortsette etter det, som skjedde.
Sitat av kimmy9gga Vis innlegg
Sorry, prøvde og røpe minst mulig, men var skikkelig ivrig på og vite om det kom til og fortsette etter det, som skjedde.
Vis hele sitatet...
Det er enda uvisst om det kommer en sesong 8. Noen sier ja, noen sier nei. Vet ikke hvem jeg skal høre på enda. Jeg skal følge med som en hauk, for denne sesongavslutningen var helt syk. Weeds er og blir en av mine favorittserier noensinne. : D

Men jeg tror ihvertfall jeg vet hvem som gjorde "du vet hva" på slutten. ^^ Skal ikke røpe spoilere for dere som ikke har sett den enda. ^^
Sett avslutninga nå, og den var jo igrunn helt åpen den. Spennende avslutning på en ellers litt "slapp" sesong.
Imo så er det her den med minst action og minst spennende ting, men den har hatt mye av de klassiske weeds elementene. Digger at de gir Doug litt mer fokus, for han er faen meg en sprø kar

At UncleAndy får livet litt på rett kjøl syns jeg var morro (dobbelbetydning kor? : D )

At Shane begynnte på den utdannelsen han gjorde syns jeg var rart, men det får vel kanskje en spennende vri i en kommende sesong?
Nostalgisk at de dro inn Helia og Dean.
Eneste jeg syns manglet var noen av de idotiske påfunnene til Celia!
Håper virkelig det kommer en S8, noe jeg egentlig er sikker på da serien er ganske pop i US enda
Det er ikke bekreftet sesong 8?
Avsluttningen på 7 sier jo sitt, hvordan skal de ta det videre?

Jeg savner gjennsyn med mange karakterer, og en avsluttende historie på mange "sidesprang" i serien. Hvor ble det av Celia, og datteren? Hvor er Conrad?
Og bare for at jeg digger Mary-Kate ville jeg gjerne sett henne som Tara komme tilbake og være fucka på andre ting enn weed!

Serien er litt for mye småkriminell, og jeg savner gangster.shit, kunne de ikke skapt trøbbel for Silas med å bringe inn italiensk mafia eller noe?

Jeg er for glad i serien til at jeg vil de skal avslutte nå, vi kan godt følge Silas og Shane, og kanskje Stevie videre i deres kriminelle handlinger! Fikk rimelig sjokk i siste episoden, avsluttningen var jo helt wow, whattehfuck.
Selv om jeg kanskje hadde forventet det som skjedde, serien kan ikke avsluttes uten at Nancy faktisk ender opp som hun gjorde.
Da mener du vel yngstedattra til Celia, eldste ble vel drept da hu kidnappa Celia?
For å være ærlig er jeg jævla lei Nancy.
Det virker som de har skrudd det til at du skal elske å hate ho.

Sesong 8 blir sikkert like spennende så lenge de klarer å opprettholde bra historie. Jeg syns egentlig det bare var teit å dra inn Heylia igjen. Gikk rimelig lei og var fornøyd med at de fjerna ho. Conrad savner jeg, og jeg savner et kriminelt miljø. Trodde Dimitri skulle herje inn noe russisk mafia, men de lapne 50talls karene var jo bare teite.

Skal uannsett følge med på sesong 8!

Så lenge Shane, Silas, Doug og Andy er med blir serien bra for min del hvertfall.
Synes Nancy har blitt litt tørr, ja. JEg har sett til og med ep 11, tror jeg. Synes de kunne gitt seg etter sesong 3 - det blir jo bare kjedeligere etterhvert! Jeg synes det med verkstedet til Andy - opp-ned - var veldig gøy!
Jeg lo også godt da Helia og Dean kom inn igjen. Jeg synes Shane har blitt kul, men Silas er litt kjedelig, han og.
for meg så er hele serien egentlig Andy og Doug De kunne fint hatt en egen spin off serie imo.
DÈT hadde knulla i øya det.
Jeg syntes det har blitt dårligere å dårligere. Det har mistet helt kvaliteten og sesong 7 nådde ikke helt forventningene. Syntes det ble litt "messed up" med den russiske kjerringen og savner veldig gangsterene. Forhåpentligvis blir sesong 8 bedre, hvis de vil fortsette. Men tror de har mistet en god del seere.
Sitat av UncleAndy Vis innlegg
for meg så er hele serien egentlig Andy og Doug De kunne fint hatt en egen spin off serie imo.
DÈT hadde knulla i øya det.
Vis hele sitatet...
Andy har faktisk en liten spin off serie på youtube University of Andy er litt fett, men varer ikke så lenge.
Sist endret av kimmy9gga; 28. september 2011 kl. 23:36.
Jeg ler av hva denne serien har blitt.
Det startet som noe av det feteste jeg hadde sett på lenge.

Med tiden ble det bare mer og mer ræva.
Faktisk så ræva at det bare blir latterlig.

Weeds kan gå å legge seg! Breaking Bad har inntatt tronen!
Sitat av kimmy9gga Vis innlegg
Andy har faktisk en liten spin off serie på youtube University of Andy er litt fett, men varer ikke så lenge.
Vis hele sitatet...
Sett alt Mye bra
Sitat av UncleAndy Vis innlegg
Da mener du vel yngstedattra til Celia, eldste ble vel drept da hu kidnappa Celia?
Vis hele sitatet...
Yes, mente Isabelle, ikke Quinn.
Isabelle og Shane var jo gode venner, så ville tro at hun kom til å lete etter han eller noe. Quinn var bare bitch, og jeg likte ikke karakteren.
Isabelle er vel kanskje ikke like lubben lengre?
Hadde vært spennende å se hvordan hu ser ut nå ja! Om det kommer en S08 så er de nesten nødt til å ta med flere av de gode gamle karakterene
Folkens, det er bare å glede dere! episode 13 i sesong 7 er heeeeeelt rå!

Edit:
Ble litt begeistret når jeg så tråden så jeg fikk ikke med meg at det var sagt før i tråden
Sist endret av nirvana92; 29. september 2011 kl. 16:16.