Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1210
http://www.76pyro.com/
Har tanker på om jeg skal prøve meg på denne tidsskriften da det ikke fins noen norske alternativer, eller gjør det det?

Så jeg har noen spørsmål:
Noen her som abonnerer? Isåfall hva kan du si om tidsskriften bra, middels eller dårlig, om det er dårlig så regner jeg med du ikke abonnerer lenger og da vil sannsynligvis ikke jeg gjøre det heller.

Dette blir også mitt første abonnement fra utlandet, så jeg lurer på på om det er noen sjans for de ikke sender til norge, og om det vil gå smertefritt når/hvis de sender (tenker på posten her i norge)
Valgfri brukertittel
Nygaard's Avatar
Jeg ser av siden at du kan kjøpe ett enkelt nummer, altså det siste. Dette koster 5 dollar. Du kan jo kjøpe dette og se om det kan være verdt å ta opp et abonnement etter å ha lest det?
▼ ... over en uke senere ... ▼
#poweroff
AdmiralSkog's Avatar
Trådstarter
Hehe glemte at jeg lagde denne tråden, men skal prøve å kjøpe et enkelt nummer Skal poste tilbakemelding når jeg får det, vis noen andre er interessert.
Valgfri brukertittel
Nygaard's Avatar
Høres ut som en fin plan