Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1347
Prøvde kristall amf med mdma og ble kjent med fenomenet 'crystal dick' for noe dritt.. noen som har erfaring med dette? Hvor lenge varer det normalt?
Mener du badetissen? Den varer den dagen du tar farten og kanskje dagen derpå. Ikke noe å være redd for, men for noen med et flott sexliv er det litt kjipt å ikke få an opp. Men jeg har nå potens selv på et helt gram med speed jeg..... Selv om badetissen er en vanlig ting ja. Pleier du ikke får det av mdma? Det gjør hvertfall jeg.

s
Sitat av saviour Vis innlegg
Mener du badetissen? Den varer den dagen du tar farten og kanskje dagen derpå. Ikke noe å være redd for, men for noen med et flott sexliv er det litt kjipt å ikke få an opp. Men jeg har nå potens selv på et helt gram med speed jeg..... Selv om badetissen er en vanlig ting ja. Pleier du ikke får det av mdma? Det gjør hvertfall jeg.

s
Vis hele sitatet...
Varte 1 og 1/2 dag ja. Kanskje det var mdmaen, tok de sammen og ikke så erfaren med disse. Bare antok at det var krystallen som forsaket det, da det kalles "crystal dick"
Det kan komme av begge stoffene, men klart oftest med speeden ja. Jeg får badetiss hver gang jeg speeder, men jeg er potent like vel. Jeg har ofte litt vondt av å pisse også.... Skumle saker, det er ikke bare bare med stimulerende stoffer.

s