Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 672
Når jeg skrur på min laptop ASUS k53sm kommer jeg ikke lenger enn til "CMD" skjerm for gjenoppretting samt starte Windows på normalt vis. Hvis jeg trykker starte gjennoppretting blir skjermen svart. Trykker jeg starte Windows normalt blir skjermen svart etter Windows logoen har ladet ferdig (den bruker for øvrig unormalt lang tid på å lade) før laptopen restarter og jeg er tilbake til utgangspunktet.

Trykker jeg F10 ved oppstart kommer skjermen til Windows starthåndterer hvor jeg kan velge ulike alternativ, det eneste alternativet som tar meg noen plass er Windows Memory Diagnostic Tool hvilket ender i at laptopen ikke har problemer med Memory. Etter dette starter Windows og logoen lader før den restarter seg.

TL;DR: Windows får black screen ved oppstart uansett hvordan jeg prøver å reparere.

Jeg har ikke allverdens datakunnskaper, men forstår det basiske.
Høres ut som diskfeil, kjør ut en livecd og kjør test av harddisken din.
Takk for svar, finnes det butikker i Oslo som selger/gir bort Live CD?
Sitat av Odonkor Vis innlegg
Takk for svar, finnes det butikker i Oslo som selger/gir bort Live CD?
Vis hele sitatet...
http://www.ultimatebootcd.com/