Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 5617
Har fått i oppdrag å fikse noe jævla gøy til sommerfesten på jobb.
Tenker i retningen en konkurranse hvor folk må by litt på seg selv.
Jobber med en haug gærninger fra 19-68 år, noen som har noen gode tips på lager?
Luftgevær skyting.
Sekkeløp.
Kaste bøyer/melkespann.
Dart kasting.
Hinderløype.

Det jeg kan komme på i full fart.
Gruppesex.
beerpong vel!
En form for lagkonkurranse er nok lurt.
Sitat av kongs1 Vis innlegg
beerpong vel!
Vis hele sitatet...
Enig, beerpong der flere spiller på lag er en perfekt lagkonkuranse!
Beerpong er et dårlig forslag, man burde ha noe uten krav om å drikke da slike fester ikke nødvendigvis er fyllefester (man vil være litt profesjonell på jobb) og det er kjipt å stenge ute de som er edrue. Beerpong med Fanta er ikke helt like kult.

Er dere utendørs? Hva med de tadisjonelle tingene som boccia, hesteskokasting, volleyball. En form for quiz med litt interne spørsmål.
Jeg tenkte på fotball eller volleyball, men det blir bare surr når man ikke en gang klarer å serve. Hva med badminton? Det er jo lett å komme i gang med.
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
En gigantisk Nerf krig! Sjefen min arrangerte krig med rundt 200 ansatte. Kuleste jeg har vært med på!
Bære øl flasker med rumpa - se hvem som klarer å bære lengst
Sitat av Notoneofthem Vis innlegg
Bære øl flasker med rumpa - se hvem som klarer å bære lengst
Vis hele sitatet...
Også må du drikke dem når du er fremme. Minner litt mye om Blue Mountain State?
Paintball, jeg tror aldri jeg har møtt noen som ikke syns det er gøy.
Sitat av Notoneofthem Vis innlegg
Bære øl flasker med rumpa - se hvem som klarer å bære lengst
Vis hele sitatet...
Litt enkel jobb for analentusiaster?
Ikke akkurat konkurranse eller lek, men hvis dere er mange er dette noe som kan bli virkelig moro og som kanskje vil huskes i lang tid for dere som er med. Funker dessverre best hvis dere er i en by eller ihvertfall et sted der det er andre folk. Min idé er å stelle i stand en skikkelig god prank eller flere med kostymer og hele pakka, film og legg ut på youtube. Søk på Remi Gaillard på youtube for inspirasjon, eller sjekk ut andre prank videoer.
Kubbespill! Kanskje det blir litt få deltakere da.