Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 901
Hei!

Jeg er på utkikk etter en LED lysliste jeg kan henge under/bak pc pulten min, som jeg gjerne vil styre eller iallefall hente strøm fra USBen back på pcen min ifra. Noen som har forslag til produkt? Gjerne noe jeg kan styre lys med fjernkontroll til, reserveløsning er den Ikea selger..
Jeg brukte http://www.aliexpress.com/wholesale?...Text=led+strip til bilen og kobla opp med sigarett-tenneren. Sikkert mulig og koble den opp med en usb kabel
Hei. USB 2.0 kan kun levere 500 mA med strøm, så tviler på at dette går. Det du kan gjøre er å legge en kabel fra molex-kontaktene inni pcen og ut til LED lyslisten. Dette har jeg gjort selv. Bruker forøvrig en vanlig avklippet USB-kabel til dette.

De lyslistene som er linket til er fine de, men jeg pleier som regel å kjøpe fra eBay, føler det er litt tryggere.

Hei. USB 2.0 kan kun levere 500 mA med strøm, så tviler på at dette går. Det du kan gjøre er å legge en kabel fra molex-kontaktene inni pcen og ut til LED lyslisten. Dette har jeg gjort selv. Bruker forøvrig en vanlig avklippet USB-kabel til dette.

De lyslistene som er linket til er fine de, men jeg pleier som regel å kjøpe fra eBay, føler det er litt tryggere.
Sist endret av Ferner-Jensen; 6. november 2014 kl. 18:40. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.