Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 4347
Anonym bruker
"Kjær Behemoth"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Var nettop så looser at jeg kjøpte «kokain» på gata av en luguber type på grønnland.
Føles som å sniffe paracet ellerno, gir ingen effekt.
Er dette vanlig? Føler meg så sjukt lurt. Får lyst til å dra ned å oppsøke idioten.
Det bare svir i nesa, værre enn vanllg brus. Null effekt
Anonym bruker
"Fremmed Blåhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Man får ikke bra kola på gata.. Det som stort sett selges der et utblanda dritt. Må nesten ha kontakter om du skal ha noe brukbar kola i Norge
Anonym bruker
"Lett Rise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Lurt ja... Du finner nok ikke duden igjen. Man kan ha flaks å møte på en med brukbare saker, men de fleste på gata hustler random kunder så fort de får sjansen. Særlig hvite kunder som ser ut som dem ikke har peil, eller er for drita til å kontrollere greiene
er så vanlig at jeg må le av at du i det heletatt trenger spørre, og finner du igjen fyren og konfronterer så blir du nok bare jumped og er heldig om du kommer unna med tlf og lommebok :P

finn heller noen skikkelig kontakter, vis cash og si du bare kjøper bra varer etter å få testa en bump.
Anonym bruker
"Kjær Behemoth"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ja idiotisk av meg. Jeg merket jo at duden var svært sketchy også.
Men da har jeg hvertfall lært å ikke gjøre DET igjen.
Anonym bruker
"Kjær Behemoth"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Men har noen her noe formening om hva det var? Langt ifra så fint pulver, mer klumpete, minnet meg om paracet liksom. Kan det være så sjukt at jeg har kjøpt og sniffet paracet?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Men har noen her noe formening om hva det var? Langt ifra så fint pulver, mer klumpete, minnet meg om paracet liksom. Kan det være så sjukt at jeg har kjøpt og sniffet paracet?
Vis hele sitatet...
Er jo helt umulig for folk og vite hva slags pulver du har sniffa. Da må du heller oppsøke selgeren og spør
Anonym bruker
"Kjær Behemoth"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg vet da vel det. Derfor jeg formulerte mer slik jeg gjorde. Dette er ett forum med all mulig forskjellige folk, så om jeg har legespørsmål så går jeg heller til en lege.
Jeg er bare nysgjerrig og kanskje noen har en formening.
Anonym bruker
"Rød Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Usikker hva du kan ha fått i deg, men har opplevd å bli scamma selv ved majorstua. Var allerede coke'd og full, men posen var tom og jeg var dum nok til å kjøpe av en dude. Svei som faen i nesa og var 0 funk i det.

Å holde seg til en privat dealer er nok tingen
Blir du bedøvd i kjeften(noe man og kan bli av dårlig cola), er det nok cola i det.
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
hvis du først skal kjøpe av en random be om tlf #, så ringer du han med en gang. Hører du ikke at det ringer så hadde han tenkt til å huzzle deg.
selv med "gode kontakter" er det stort sett i beste tilfelle 50% bakepulver/random piller du kjøper i Norge. Hvorfor gidder dere sponse disse folka.
Sitat av tetragrammaton Vis innlegg
selv med "gode kontakter" er det stort sett i beste tilfelle 50% bakepulver/random piller du kjøper i Norge. Hvorfor gidder dere sponse disse folka.
Vis hele sitatet...
Da er det ikke spesielt "gode" kontakter du...
Passe seg på hvilken butikk man velger
Sitat av Flaffersen Vis innlegg
Da er det ikke spesielt "gode" kontakter du...
Vis hele sitatet...
Det er tilfelle for 95% av dritten i europa at den er kutta. Med mindre du lab tester selv har du ikke peiling.
Anonym bruker
"Tom Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har virkelig ikke problemer med å finne god cola for tiden. Har vært så overrasket over funk og kvalitet så testet, og treffer samtlige poser på toppen av skalaen aka "very high cocaine content". I følge kitet ska det være mellom 70 og 90% rent. Dette er proffere folk som en skal ikke kødde for mye med de så miljøet blir for skummelt for meg, men det finnes mye god cola i byen.
Sitat av tetragrammaton Vis innlegg
Det er tilfelle for 95% av dritten i europa at den er kutta. Med mindre du lab tester selv har du ikke peiling.
Vis hele sitatet...
Jeg er også under den oppfatning at det er bra coke å få tak i for tiden. Har ikke testet den med kit. Steinene man kjøper «glinser» og gir en veldig god rus bare av en liten nøkkel.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
..men det finnes mye god cola i byen.
Vis hele sitatet...
Sitat av livsnyter Vis innlegg
Jeg er også under den oppfatning at det er bra coke å få tak i for tiden.
Vis hele sitatet...
I hovedstaden?
Sitat av zykonaut Vis innlegg
I hovedstaden?
Vis hele sitatet...
Trondheim, men garrantert i hovedstaden også dersom du har gode dealere.
Anonym bruker
"Tom Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av zykonaut Vis innlegg
I hovedstaden?
Vis hele sitatet...
Vet ikke hvorfor han svarte for meg, men jeg skrev om Oslo.
Anonym bruker
"Bekymret Villsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Coken er bedre enn aldri før
Sitat av pipestilk Vis innlegg
Blir du bedøvd i kjeften(noe man og kan bli av dårlig cola), er det nok cola i det.
Vis hele sitatet...
Nei, det resonnomentet der holder ikke.
Lidocaine (og andre bedøvende midler) blandes ofte ut i cola for å etterligne den bedøvende effekten.
Faktisk kan en alt for sterk bedøvende effekt indikere at shiten er blanda ut, fordi de overkompanserer med lidocaine.

Lidocaine eller benzocaine brukes i bla. bedøvende kondomer o.l, så det er ikke vanskelig å se for seg at junkies får tak i det og bruker det til å blande ut i cola når det gir den effekten som folk flest forbinder med potent kokain.