Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1244
Jeg har brukt forskjellige typer som Rohypnol, Valium og Stesolid og har fått angsten forverret mange ganger pga. disse såkalte dokumenterte legemidlene.

Jeg opplever bivirkninger som ukontrollert skjelving og rykninger, depresjon m.m.

Er det noen her som har tilsvarende erfaringer og kan gi meg et råd om hvordan jeg kan komme meg ut av dette helvete?
Til å begynne med kan det (for min egen del) være greit å avklare om det her er benzo du har skaffet illegalt eller om du får dem på resept?
Sitat av Jokkerella Vis innlegg
Til å begynne med kan det (for min egen del) være greit å avklare om det her er benzo du har skaffet illegalt eller om du får dem på resept?
Vis hele sitatet...
Begge deler. Jeg har fått utskrevet av lege og kjøpt av andre som har tatt fra foreldrene sine. Ikke noe importert junk fra Kina eller andre steder.
Tid, tid å masse mer tid.
Beskrivelsen gir oss veldig litt info.

Hvor lenge har du vært på benzo, dosering, prøvd å slutte før?, illegalt?

Er legen din klar over situasjonen? Rus & Psykisk helse? DPS, Avdeling for Rusmedisin?

Det første å beste å gjøre er å finne ut dags dosen din pr. Dags dato. Finn en benzo kalkulator på google, regn om hvor mye din type benzo dosering blir i diazepam (valium, vival, stesolid).
Trapp deretter ned med diazepam over et par måneder gjerne med behandling (psykolog etc..) så du ikke ender opp med isolere deg. Er viktig å jobbe med angsten samtidig som du trapper ned

Å de symptomene du never er helt normal og er kun toppen av isbergen når du begynner å kjenne på abstinensene.

Du kan kontakte meg på PM om du føler det er nødvendig så skal jeg prøve å hjelpe deg så best jeg kan.

Igjen, litt vansklig å svare deg mere nøyaktig med veldig lite info.

Ha en flott Lørdag alle sammen.
Sist endret av eRixn; 28. november 2020 kl. 19:26.