Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 812
Det kommer definitivt til å gå under loven som sier noe lignende som "alle stoff som kan gi endret sinnstilstand er ikke tillat". Men kommer pakken bare til å bli stoppet og destruert, eller kan jeg faktisk straffes for det? Noen med erfaring?

Da jeg bestillte phenibut ble pakken stoppet, da ble den bare destruert og det var det hele. Vil dette også være det samme for andre stoffer som ikke står på legemiddelisten?
Sist endret av Shroomish; 17. april 2020 kl. 10:01.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Jepp, det er normalt det som er praksisen. De få unntakene har vært "kjenninger av politiet" ofte i kombinasjon med at man er i et lite politidistrikt der det ellers ikke skjer mye. Finner ikke de trådene der folk snakker om det nå i farten men det har vært et par av de over tiden, mener det var snakk om razzia og en bot.
Trådstarter
7 0
Takk for svar! Er heldigvis helt ukjent for politiet, men hvis det er fare for rassia tror jeg at jeg holder meg unna. Bor i et lite politidistrikt, har nok fort lite å gjøre :P

Vet du om det ville hjelpe å bestille gjennom tails og Tor med VPN? De hadde jo ihvertfall ikke kunne funnet ut at det var meg som bestilte, bare at det skulle komme til min adresse. Tror du det er mulighet for razzia uansett? Det jeg er mest bekymret for. Hadde ikke bestillt store mengder, kanskje 1g clonazolam og 5 blottere 1P LSD.

Politidistriktet er ikke veldig lite heller, er ca 15 000 innbyggere og en politistasjon. Vet ikke hvor mange ansatte osv
Sist endret av Shroomish; 17. april 2020 kl. 16:29. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Shroomish Vis innlegg
Takk for svar! Er heldigvis helt ukjent for politiet, men hvis det er fare for rassia tror jeg at jeg holder meg unna. Bor i et lite politidistrikt, har nok fort lite å gjøre :P

Vet du om det ville hjelpe å bestille gjennom tails og Tor med VPN? De hadde jo ihvertfall ikke kunne funnet ut at det var meg som bestilte, bare at det skulle komme til min adresse. Tror du det er mulighet for razzia uansett? Det jeg er mest bekymret for. Hadde ikke bestillt store mengder, kanskje 1g clonazolam og 5 blottere 1P LSD.

Politidistriktet er ikke veldig lite heller, er ca 15 000 innbyggere og en politistasjon. Vet ikke hvor mange ansatte osv
Vis hele sitatet...
Selv har jeg aldri giddet å bry meg med tails, har nøyd meg med Tor og det har holdt for de mer enn titalls gangene jeg har fått pakker stoppet både fra ut og innland, dette er da på en plass med 4000 innbyggere hvor de jevnlig går med hund på postens pakkemottak, så selv om pakken kommer seg over tolla så er den ikke home free av den grunn...

Praksisen om utenlandspakker blir stoppet er at tollen dokumenterer hva de har stoppet før de tar beslag/destruerer varene og sender saken over politiet, politiet tar deretter en vurdering som oftest i distriktene ender med hjemmebesøk, da banker de pent på døren din og viser deg et papir hvor det skal stå at de har hjemmel til å foreta en ransaking av bopel til Mr. Navn Navnesen, etter ransaking tar de et avhør, gjerne i stua eller på trappa, oftest er de greie nok til å ta avhøret på stedet, men noen ganger er de bare assholes og kjører deg til politistasjonen for å ta avhøret og ber deg komme deg hjem for egen maskin.

Under avhøret er det kun noen få fasitsvar på spørsmål deres.
Har du bestilt en pakke, "Nei" eller "Ja jeg har bestilt noen svære dildoer på ebay som ikke er kommet enda, men som jeg gleder meg veldig til å prøve" sistnevnte må selvfølgelig sies mens du gliser fra øre til øre.
Vi har stoppet en pakke med ulovlig innhold, vet du hva som var i den pakken? "Det vet jeg ikke".
Men hvorfor er pakken adressert til deg da? "Det vet jeg ikke".
Kan noen andre ha bestilt den i ditt navn? "Det vet jeg ikke".
De kommer til å si masse rart som, vi tror og vi vet at blablabla? "Jeg skulle ønske jeg kunne hjelpe dere, men det kan jeg dessverre ikke fordi jeg vet ikke noen verdens ting om noen pakke med ulovlig innhold" om du dro den ut på første spørsmål så fortsetter du med "jeg venter bare noen store dildoer som rumpen min lengter etter å få prøvekjørt".

Skulle de finne noe hjemme oss deg på razzia så vil de spørre hvor dette kommer fra? "Det vil jeg ikke svare på".

Som du sikkert skjønner så er det Nei og Jeg vet ikke som er den gyldne tråden her.

Boom!
Saken henlagt på grunn av bevisets stilling.
Sist endret av Kjelldriver; 17. april 2020 kl. 17:11.
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Hvis de spør om du vil avhøres si ja. Så si nei til alt annet som forklart over.
Dette er bare min erfaring så ta det med en klype salt. Sier ikke at det er sånn det funker, men det var sånn det funka for meg.
Sakene mine ble alltid henlagt helt til jeg sa nei til avhør, da ble jeg sendt gjennom hele maskinen og sittende med regninga.
Hadde vært artig om noen kunne fortelle hvorfor og hva forskjellene blir når man sier ja til avhør, men ikke svarer på noe, i forhold til å nekte avhør.
Sist endret av Bothrops; 17. april 2020 kl. 18:16.
For et par år siden fikk jeg 10 000 i bot for innførsel av etizolam og deschloroetizolam (samlet ca 1800 piller). Ikke i samme forsendelse men de samlet opp og fulgte med meg. Skulle vel se om det var videresalg inne i bildet, noe det ikke var ellers hadde jeg nok blitt bura. Nei det er nok ikke som i gode gamle dager når alt som ikke sto på legemiddel eller narkolista var fredet
Sist endret av Castaneda; 17. april 2020 kl. 18:54.