Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  59 4330
tipper han mente bot der.
Opprinnelig postet av xblast
På lydende 1000 kroner? Hva mener du?
Vis hele sitatet...
Hvis de hadde stjelt, ville de fått et forelegg på 1000 kroner..Og det var det.. + et fint merke i rullebladet
hehe, joda, alle her har forsovet rett.. (ikke vi, men på noen måter har vi også det..) men uansett, vi har lært nå.. ikke røre bare se... og for all del sikle? beklager så meget
så må vi bare beklage på vår vegne (dumme naive oss) og ba admin/crew stenge evt. slette tråd så vi slipper mer dritt
Opprinnelig postet av frevev
hehe, joda, alle her har forsovet rett.. (ikke vi, men på noen måter har vi også det..) men uansett, vi har lært nå.. ikke røre bare se... og for all del sikle? beklager så meget
Vis hele sitatet...
Det dere har lært er at det er galt å stjele, og det er dumt å oppføre seg rart...
vel, folk som stjeler er det aller verste jeg vet, men det er ikke det posten handler om.

Om du bare bodde i USA så kunne nok dette blitt gjennomført, men ved tanke på at Norges advokater og rettsaker koster flesk for saksøkeren tror jeg dette er rimelig utenkelig for dere som faktisk må "låne" alkoholen deres, noe som viser at dere kanskje ikke har så mye penger.
Sist endret av zpn*; 4. januar 2005 kl. 14:07.
Opprinnelig postet av Sture Dingo
så må vi bare beklage på vår vegne (dumme naive oss) og ba admin/crew stenge evt. slette tråd så vi slipper mer dritt
Vis hele sitatet...
Å stenge den hadde kanskje vært på sin plass.
Men slettet håper jeg den ikke blir, slik at dere kan bli uthengt for evig tid
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Donor
Dere er små gutter som nettop har lært at ting faktisk ikke bare går i deres favør og det synes dere er blodig urettferdig. Men dette er noe dere bare må leve med. Jeg sier dere; hvis dere fortsetter slik dere gjør nå og ikke snart skifter holdning vil dere snart oppdage at ille blir verre. Men fortvil ikke. Dere er i en alder hvor veldig mange holdninger og syn forandrer seg. Dere vil antakelig i løpet av et år eller to velge en annen vei i livet og da vil dere kunne se tilbake med andre øyner på deres idiotiske oppførsel. Dere vil lære at ikke alt blir servert på sølvfat og at man er nødt til å gi av seg selv for å kunne kreve noe tilbake av samfunnet.
Sist endret av Kakcoo; 4. januar 2005 kl. 14:04.
Opprinnelig postet av Kakcoo
Dere er små gutter som nettop har lært at ting faktisk ikke bare går i deres favør og det synes dere er blodig urettferdig. Men dette er noe dere bare må leve med. Jeg sier dere; hvis dere fortsetter slik dere gjør nå og ikke snart skifter holdning vil dere snart oppdage at ille blir verre. Men fortvil ikke. Dere er i en alder hvor veldig mange holdninger og syn forandrer seg. Dere vil antakelig i løpet av et år eller to velge en annen vei i livet og da vil dere kunne se tilbake med andre øyner på deres idiotiske oppførsel. Dere vil lære at ikke alt blir servert på søvfat og at man er nødt til å gi av seg selv for å kunne kreve noe tilbake av samfunnet.
Vis hele sitatet...
Les og lær!

Veldig bra Kakcoo...
Så, gå i gang å saksøk noen, eller gå og klag, så kan noen av de litt mere voksne folkene som har postet i denne tråden VENNLIGST gå å gi linken til denne tråden til sjefen i butikken. Kansje gi den til noen foreldere også.

Hmmm, dere trenger kansje ikke saksøke noen for at de skal gjøre det.
Det ville vært hyggelig om de bare gjorde det for skøy. Send bilder/brevkopier etc til meg, så vi i crew får tilbake troen på menneskeheten.

Å ja, siden jeg har stengt posten, finnes det ingen måte for dere å slette eller endre postene på, og siden det er så kjedelig å være 15 år, skulle de mulige resultatene av denne tråden gi dere et MEGET spennende liv.

meitemark