Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 3331
Høytfungerende idiot
wormhole's Avatar
De siste årene har jeg brukt speed en sjelden gang i blandt i festsammenheng, og attentin 1-2 ganger i uka siste halvannet år i forbindelse med skole, Akkurat nå er jeg opp til ørene med skolearbeid, og må bli ferdig med masteroppgave i løpet av en måned, og har derfor steppet opp bruken ganske mye for å ha sjans til å komme i mål. Er først nå ganske nylig at jeg gav speeden et forsøk i skolearbeidet, ettersom toleransen for attentin er blitt for høy til at det er nok til å henge med tidsplanen, men speeden gir derimot en boost som gjør opp for flere dagers arbeid uten. Jeg tenker derfor å legge opp bruken de neste 4-5 ukene ca sånn som det her: 2 dager med speed, 2 dager med modafinil, 2 dager med attentin, 1 dag pause, og så begynne "syklusen" på nytt. Siden jeg styrer arbeidsrutinen min selv får jeg en ordentlig natts søvn hver natt, ved hjelp av kratom og melatonin, Går på cipralex for å unngå den verste angsten i tillegg til CBD-olje ved behov, men om nedturen er for ille en dag tar jeg også en rivo (men kun hvis det er krise)

Ja, jeg er selvfølgelig klar over at dette ikke på noen måte er bærekrafitg eller sunt, men nå er det altså bare snakk om en måned, før jeg legger alt av dette på hylla (bortsett fra kratom selvfølgelig), så trenger ingen moralpreken. Lever forholdsvis sunt til vanlig og trener rundt 4 ganger i uka, men har måtte droppe treninga nå pga tidsmangel. Det som er problemet er at å holde på sånn gjør at jeg konstant har null matlyst og må tvinge i meg så og si alle måltider. Kan fort ta en time å klare å trøkke ned en ordentlig middag. Har noen av dere tips til et kosthold som funker bra med dette "programmet"? Tenker først og fremst på mat som er enkel å få ned, men også ift å oppnå det næringsinntaket som kroppen trenger. Kom gjerne også med tips til evt vitamintilskudd som kan hjelpe (bortsett fra magnesium og omega3 som jeg bruker til vanlig
Spesiell plan, men det er din plan.

Prøv å spise vanlig mat, men kjøp også en måltidserstatter. De inneholder carbs, proteiner og fett, og som regel en del andre ting du trenger. Suppler med smoothies og havregrøt.
Kan dessverre ikke hjelpe. Men kom gjerne med en update en måned etter du har levert masteroppgaven
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Hvordan gikk det wormhole? Fikk du levert masteren?
Anonym bruker
"Flirende Sirene"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Rart det der, selv så er jeg ganske ny på speeden, kan ta et halvt gram på en dag av hva andre som har brukt speed i flere år sier er god speed og allikevel spise som normalt hele dagen. 1 stripe, 45 min senere spise en omelett med brød, noen striper og timer senere spise en feit hamburger + frites, noen timer og striper senere spise pasta med kjøttdeig osv osv osv. Jaja, folk er jo forskjellige.
vil bare poengtere det at Hva enkeltes oppfatning på hva som betegnes som bra speed, er etter hva jeg ser veldig inviduelt fra person til person. Det uavhengig av hvor lenge dem har brukt stoffet.

Siden mye av speeden som er i Norge er blanda med meth og/eller ting som efedrin,gelatin,druesukker etc...
Så har jeg opplevd folk som har klagd på amfetamin som er relativt ren. Grunnen er ganske enkelt det at rusopplevelsen oppleves anderledes.

Påstår ikke at det er tilfelle med kompisene dine, tvert i mot. Utifra hva du skriver høres det ut som du fikk i deg speed av god kvalitet.
Sist endret av king123; 16. desember 2018 kl. 16:43.
Anonym bruker
"Flirende Sirene"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av king123 Vis innlegg
vil bare poengtere det at Hva enkeltes oppfatning på hva som betegnes som bra speed, er etter hva jeg ser veldig inviduelt fra person til person. Det uavhengig av hvor lenge dem har brukt stoffet.

Siden mye av speeden som er i Norge er blanda med meth og/eller ting som efedrin,gelatin,druesukker etc...
Så har jeg opplevd folk som har klagd på amfetamin som er relativt ren. Grunnen er ganske enkelt det at rusopplevelsen oppleves anderledes.

Påstår ikke at det er tilfelle med kompisene dine, tvert i mot. Utifra hva du skriver høres det ut som du fikk i deg speed av god kvalitet.
Vis hele sitatet...

Jo selvfølgelig :-) Skjønner hva du mener :-) Kompisene mine som sa at det var "bra speed" har speeda i noen år, usikker på hvor mange, er vel snakk om 1-4 dager i uken i 3-4 år.

Jeg blir vertfall veldig pratesyk, får en god del energi, blir fokusert om jeg skriver, får litt oppheng, om jeg prøver å game blir jeg mye mye bedre osv osv osv. Men om den faktisk er bra, det vet jeg ikke, har ikke nok erfaring til å si det. Men jeg må jo bare ta ordet demmes for at den er bra, er ikke de som selger den til meg, men de som også kjøper den samme speeden og bruker den :-)

Men om den FAKTISK ER BRA, ja du det må da gudane vite haha... Men jeg er vertfall glad jeg klarer å spise under rusen, om ikke så hadde det vert totalt krise! Speed i seg selv er ille nok, men å ta speed og ikke få i seg noe næring, da er tærer det enda mer på kroppen

Det at den kan være ublandet med meth, den tanken liker jeg ikke må jeg si :-( Som om ikke speed er ille nok, men så skal man få i seg meth også...
Anonym bruker
"Flirende Sirene"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Og jeg er forresten ALDRI våken mer enn 24 timer når jeg først starter. Har sett hvordan de blir etter 2-3 dager uten søvn og det er jo helt manisk og nesten psykotisk. Skal nok egentlig legge den på hylla tenker jeg, er deilig med noen linjer, men er nok ikke vert det. Finnes bedre rusmidler med mindre skadepotensiale der ute, det er nå sikkert og vist