Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1688
Anonym bruker
"Blind Dåhjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg spør her siden jeg stadig har fått hjelp og synspunkter fra dere med erfaringer.
Jeg ler litt inn spist på stilnoct. Dvs jeg må ha 1 og en halv 7,5 mg for å få chili følelse mot kun en tidligere. Ei uke siden jeg spiste noe som helst sist. Tok en sobril 25 mg for 20 min siden og den kikka sykt inn.. Er helt pudding i kroppen, god følelse men håper ikke den blir sterkere.. Pleier ikke å virke så fort og sterke. Lenge siden nå at jeg hat spist sobril.. Kan det være det, eller kan det være at en blanding i resept pillen var gal...

Håper dere har noen synspunkter å dele.. Vanskelig å fokusere på tastaturet.. Lite erfaring egentlig å blir litt skeptisk
Anonym bruker
"Flirende Sirene"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
normalt her også
7,5mg stilnoct? Regner med du sikter til imovane.

Anyways, folk reagerer veldig forskjellig på ulike typer preparater. Kan være mange grunner til at du reagerer kraftig på sobril, men at det er noe feil med pillene er ikke en av grunnene. Det er så strengt kontrollert, og produsert av et av verdens største legemiddelfirmaer.

Men på 20 minutter sier du? Sobril er kjent or å være svært treg og det kan fort gå en time eller tre minst før effektene viser seg.
Sobril virker ulikt fra gang til gang hos meg. Vet ikke riktig hva man får... Har opplevd kvikk effekt, null effekt, blitt skikkelig dritings eller bare en svak bris av beroliget.. På samme mengde.
Vet ikke bedre
Trollanon's Avatar
Jeg skyldte et helt apotek ned i do, ble mye bedre i formen.
Du har ikke spist på en uke, ville heller prøvd å gjøre noe med det før du tenker at noe er galt med medisinen din.
Sitat av Gelémannen Vis innlegg
Du har ikke spist på en uke, ville heller prøvd å gjøre noe med det før du tenker at noe er galt med medisinen din.
Vis hele sitatet...
Tror han menete at det er en uke siden han spiste stilnoct
Stilnoct/Zolpidem(5 og 10mg) om du ikke mener Immovane som kommer i 5 og 7,5mg)gir i seg selv en behaglig rus - om dine benzo reseptorer er lite ‘brukt’ vil du mest sansynlig få en kraftig effkt ved å blande disse to.
Sist endret av Ro-5-0690; 11. mars 2018 kl. 19:07.