Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 849
I nærmeste framtid så planlegger jeg å ta sjansen på å bestille noe Dihydrokodein fra utlandet.

Dersom denne blir beslaglagt og de ikke tar meg ved å spane på postkassen (falsk postkasse), hvor vanlig er det i tettsteder (ca. 15.000 innbyggere) at de tar fingeravtrykk av postkassen?

Er det noen av dere selv som på bor på et tettsted og som har fått pakken beslaglagt, men ikke blitt tatt via spaning?

- Har dere blitt tatt pga. At politiet har tatt fingeravtrykk av postkassen?

- Hvor vanlig er det at politiet tar seg dette bryet?

Medikamentet er forøvrig på godkjenningsfritak, men ville mest sannsynlig vært et B-preparat dersom det hadde vært mulig å få på vanlig resept.
Sist endret av Who?; 14. mars 2018 kl. 14:32.
Nå tar de ihvertfall fingeravtrykk av postkassa det gjelder, spesielt når det er det stoffet som er blitt stoppet. Husk at dette er et offentlig forum, til og med fastleger leser her, så regn med at tollvesen og purk også gjør det. Min far leser her til og med!
Lynlim på fingertuppene! Eller bare bruk hansker, skal ikke være vanskelig. Har ikke prøvd å bestille selv, så kan ikke si noe mere på det.
Trådstarter
Sitat av Rusmisbrukeren Vis innlegg
Nå tar de ihvertfall fingeravtrykk av postkassa det gjelder
Vis hele sitatet...
Det du sier er altså at det er en selvfølge at de kommer til å ta fingeravtrykk?

Sitat av Rusmisbrukeren Vis innlegg
Husk at dette er et offentlig forum, til og med fastleger leser her, så regn med at tollvesen og purk også gjør det. Min far leser her til og med!
Vis hele sitatet...
Klar over det, men nå vet de ikke hvem jeg er eller hvor i Norge jeg bor
Sist endret av Who?; 14. mars 2018 kl. 14:35. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Flygende Jinn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg vil tro det er svært liten sjanse for at de kommer til å ta noe fingeravtrykk såfremt du ikke bestiller stort (for videresalg).
Har du noia er det ikke verre enn å ta på seg noen hansker.
Sitat av Who? Vis innlegg
Det du sier er altså at det er en selvfølge at de kommer til å ta fingeravtrykk?

Klar over det, men nå vet de ikke hvem jeg er eller hvor i Norge jeg bor
Vis hele sitatet...
Det er ikke en selvfølge, jeg sier bare at hvis de nå husker en tråd om dette stoffet, og stopper en pakke med det, vil de jo kanskje tenke på å ta fingeravtrykk, uansett hvor i landet det skal